اخبار داغ

فیتنس چلنج قهرمانی آسیا| همه نگاهها در قاره کهن معطوف به جزیره کیش/ رونمایی از پوستر اولین دوره مسابقات+عکس

فیتنس چلنج قهرمانی آسیا| همه نگاهها در قاره کهن معطوف به جزیره کیش/ رونمایی از پوستر اولین دوره مسابقات+عکس
اولین دوره مسابقات فیتنس چلنج قهرمانی آسیا در اسفندماه سال جاری به میزبانی جزیره کیش برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، بعد از نشست عبدالمهدی نصیرزاده رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام ایران و عضو هیأت اجرایی فدراسیون جهانی با رافائل سانتخونا رئیس IFBB و دیگر اعضای هیأت اجرایی IFBB در جریان مسابقات پرورش اندام قهمانی جهان مقرر شد میزبانی اولین دوره رقابتهای فیتنس چلنج قهرمانی آسیا به ایران اعطا شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, IFBB, IFBB,

بر همین اساس قرار است اولین دوره این رقابتها از تاریخ 10 تا 14 مارس (19 تا 23 اسفند) به میزبانی جزیره زیبای کیش و با حضور ورزشکاران سراسر قاره آسیا برگزار شود. 

,

رشته فیتنس چلنج یک رشته نوپا در فدراسیون IFBB به حساب می آید که برای اولین بار در سال 2021 در جریان رقابتهای جهانی پرورش اندام، مسابقات آن برگزار شد که ایران نیز توانست در بخشهای انفرادی، دوبل و تیمی مدالهای خوش رنگی را تصاحب کند. حالا قرار است که این رشته یک رقابت آسیایی را تجربه کند.

, IFBB,

فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام ایران در فاصله حدود 3 ماه مانده تا شروع مسابقات، از پوستر مسابقات رونمایی کرد؛ در حالی که تاریخ این رقابتها نیز در تقویم فدراسیون جهانی در سال 2022 به ثبت رسیده است.

,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه