اخبار داغ

ورودی‌های آبشار یاسوج در محاصره زباله‌ها+تصاویر

ورودی‌های آبشار یاسوج در محاصره زباله‌ها+تصاویر
انباشته‌شدن زباله خانگی و ساختمانی در ورودی آبشار یاسوج باعث تعجب شهروندان و طبیعت دوستان در این مکان گردشگرپذیر شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس یاسوج نام شهری است که بیشتر شهروندان جنوب کشور این شهر را با ابشار ان می شناسند، شهری  که  مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با قرار گرفتن در مسیر ارتباطی مرکز کشور با استان‌های خوزستان، اصفهان، فارس و بوشهر از موقعیت خاص جغرافیایی  و شرایط آب  و هوایی مناسبی  برخوردار بوده و جاده‌های این شهر  در خیلی از ایام سال پذیرای گردشگرانی است که برای مشاهده مناطق گردشگری از جمله ابشار یاسوج به آن سفر می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

سال‌ها است که ساماندهی، افزایش استفاده از ظرفیت گردشگری  شهر یاسوج به عنوان پایتخت طبیعت ایران یکی از دغدغه‌های مهم مسئولان است، اما بی‌تعارف هر روز وضعیت شهر وخیم و وخیم‌تر می‌شود البته نمی توان همه تقصیرات را گردن مسئولین انداخت بلکه برخی از مشکلات این شهر از خود شهروندان نشات می گیرد اما عدم برخورد مسئولین مربوطه به تخلف این شهروند نماها باعث افزایش این نوع تخلف ها می شود.

,

یکی از تخلفاتی که متاسفانه در شهر یاسوج به وفور دیدن می شود و گاه و بی گاه در نقاط مختلف این شهر به وفور قابل دیده شدن است می توان به ریختن زباله های ساختمانی و خانگی در مناطق مختلف شهر نام برد.

,

  این نوع تخلف ها که از فقر فرهنگی برخی شهروند نماها در شهر نشات می گیرد هر روز در حال تکرار شدن است و متاسفانه عدم برخرود سریع و قانونی با این افراد باعث شده که ریتختن زباله به ورودی مناطقه گردشگری آبشار یاسوج برسد در حالی که اگر با افرادی که در ورودی شهر زباله های خانگی و ساختمانی خود را می ریختند برخوردهای سختگیرانه ای می شد امروز شاهد چنین رفتار های از این افراد نبودیم.

,

آیا این افراد تا به حال با خود فکر کرده از انجام نوع نوع تخلفات اجحاف در حق دیگر شهروندان و خدشه دار کردن نام زیبای یاسوج به عنوان پایخت طبیعت ایران است.

,

همان گونه که در تصاویر زیر قابل مشاهده است محل ریخته شدن این زباله ها قابلا مشهود است در حالی که در وردی منطقه گردشگری آبشار قرار دارد اما عدم برخود های قانونی در چند سال اخیر چنان جسارتی به این افراد می دهد تا بی توجه به قانون این عمل زشت را انجام دهند.

,

 تصاویر تکمیلی در زیر امده است:

,  تصاویر تکمیلی در زیر امده است:,  تصاویر تکمیلی در زیر امده است:,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه