اخبار داغ

مدیر کل سازمان حج و زیارت استان کرمان تأکید کرد؛

مردم فقط با کاروان‌های حج و زیارت به عتبات عالیات سفر کنند

مردم فقط با کاروان‌های حج و زیارت به عتبات عالیات سفر کنند
محمود عرب‌نژاد گفت: مردم برای سفر به عتبات عالیات حتما به کاروان‌های سازمان حج و زیارت مراجعه کنند چرا که هم اکنون تعدادی افراد سودجو و فرصت‌طلب به استان آمده اند و تبلیغات می‌کنند که با هزینه کمتر اعزام زائر انجام می‌دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمود عرب نژاد در گفتگو با راه آرمان؛ با اشاره به پیگیری سازمان حج و زیارت برای از سرگیری سفرهای عتبات عالیات گفت: با اقدامات صورت گرفته، ستاد ملی کرونا کشور و عراق مجوز اعزام زائران را داد و بر همین اساس پیش ثبت نام اولیه در آبان ماه انجام شد.

مدیر کل سازمان حج و زیارت استان کرمان ادامه داد: تمامی دفاتر و شرکت های زیارتی می توانستند در چهارچوب دستور العمل های سازمان حج و زیارت ثبت نام و اعزام زائران را به عتبات عالیات داشته باشند که در کرمان، شرکت مرکزی کارگزاران شرایط سازمان را پذیرفت.

وی بیان کرد: از تاریخ 26 آبان ماه شرکت هواپیمایی ماهان از کرمان  180 زائر را جا به جا کرد و پس از آن هر چهارشنبه 200 زائر برای زیارت عتبات و عالیات اعزام می شوند و ان شاالله این روند ادامه خواهد داشت.

عرب نژاد تأکید کرد: مردم برای سفر به عتبات عالیات حتما با کاروان های سازمان حج و زیارت مراجعه کنند چرا که هم اکنون تعدادی افراد سودجو و فرصت طلب به استان آمده اند و تبلیغات می کنند که با هزینه کمتر اعزام زائر انجام می دهند.

مدیر کل سازمان حج و زیارت استان کرمان خاطر نشان کرد: این کاروان ها آیتم هایی را مانند بیمه مناسب، مسائل فرهنگی، اقدامات مربوط به هلال احمر و امنیت لازم را در عراق ندارند و اگر هر اتفاقی برای زائران ایرانی در عراق پیش آید کسی جوابگو نیست و این مسائل را مردم نمی دانند؛ بنابراین از مردم خواهشمندیم که به این مسائل توجه کنند و چناچه سوالی دارند از ما بپرسند و در قالب کاروان های سازمان حج و زیارت اعزام شوند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه