اخبار داغ

دبیر قرارگاه فرهنگی ۱۹ دی:

۲ هزار و ۵۰۰ نفر از اهالی محلات برای امر به معروف و نهی از منکر آموزش دیده اند

۲ هزار و ۵۰۰ نفر از اهالی محلات برای امر به معروف و نهی از منکر آموزش دیده اند
دبیر قرارگاه فرهنگی ۱۹ دی با اشاره به سالم سازی محلات و رفع مشکلات اهالی محل، گفت: ۲ هزار و ۵۰۰ نفر از اهالی محلات برای امر به معروف و نهی از منکر با سبک جدید آموزش دیده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی کبیری، در گفتگو باخبرنگار قم فردا با اشاره به هدف این قرارگاه، اظهار داشت: سالم سازی محلات با مشارکت اهالی محل، ایجاد خانه‌های سبز و اعتماد و اقدامات مشاوره و تحکیم خانواده را دستور کارخود دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مهدی کبیری، در گفتگو باخبرنگار قم فردا با اشاره به هدف این قرارگاه، اظهار داشت: سالم سازی محلات با مشارکت اهالی محل، ایجاد خانه‌های سبز و اعتماد و اقدامات مشاوره و تحکیم خانواده را دستور کارخود دارد., قم فردا, قم فردا, قم فردا, قم فردا,

وی ادامه داد: این قرارگاه در کارگروه‌های اجتماعی، فرهنگی، رسانه و فضای مجازی، تشکل‌های مردمی، اشراف اطلاعاتی، کارگروه محرومیت زدایی اقدامات سلبی و ایجابی فعال است.

, وی ادامه داد: این قرارگاه در کارگروه‌های اجتماعی، فرهنگی، رسانه و فضای مجازی، تشکل‌های مردمی، اشراف اطلاعاتی، کارگروه محرومیت زدایی اقدامات سلبی و ایجابی فعال است.,

معاون هماهنگ‌کننده سپاه استان قم با اشاره به اینکه این قرار گاه در ۹ محور در کارگروه اجتماعی و با حضور دستگاه‌های ونهاد‌های انقلابی فعال است افزود: سالم سازی محلات، مراکز تحکیم خانواده، آموزش سبک زندگی ایرانی- اسلامی، امر به معروف و نهی از منکر، مبارزه با بی حجابی، رفع مشکلات محلات آسیب پذیر را از مهمترین اقدامات این کارگروه است.

, معاون هماهنگ‌کننده سپاه استان قم با اشاره به اینکه این قرار گاه در ۹ محور در کارگروه اجتماعی و با حضور دستگاه‌های ونهاد‌های انقلابی فعال است افزود: سالم سازی محلات، مراکز تحکیم خانواده، آموزش سبک زندگی ایرانی- اسلامی، امر به معروف و نهی از منکر، مبارزه با بی حجابی، رفع مشکلات محلات آسیب پذیر را از مهمترین اقدامات این کارگروه است.,

وی با اشاره به ایجاد مراکز خانه سبز به عنوان مراکز مشاوره و تحکیم خانواده در ۶۰ محله گفت: این اقدامات مشاوره با محوریت مساجد و با پشتیبانی و حمایت ۴ مرکز و با همکاری اهالی این محلات برگزار شده است.
کبیری با اشاره به حضور ۷۰۰ مبلغ و تبلیغ گر و ۶۰ راهنما برای آموزش سبک زندگی اسلامی و ایرانی ابراز داشت: برگزاری آموزش همسر داری در ۸۰۰ کارگاه، مشاوره پیش از ازدواج در ۵۰۰ کارگاه، ۲۰۰ کارگاه پیشگیری از طلاق، هزار کارگاه فرزند پروری و انجام مشاوره به یک هزار نفر را از مهمترین موضوعات آموزش داده شده در کارگروه سبک زندگی ایرانی اسلامی عنوان کرد.

, وی با اشاره به ایجاد مراکز خانه سبز به عنوان مراکز مشاوره و تحکیم خانواده در ۶۰ محله گفت: این اقدامات مشاوره با محوریت مساجد و با پشتیبانی و حمایت ۴ مرکز و با همکاری اهالی این محلات برگزار شده است.
کبیری با اشاره به حضور ۷۰۰ مبلغ و تبلیغ گر و ۶۰ راهنما برای آموزش سبک زندگی اسلامی و ایرانی ابراز داشت: برگزاری آموزش همسر داری در ۸۰۰ کارگاه، مشاوره پیش از ازدواج در ۵۰۰ کارگاه، ۲۰۰ کارگاه پیشگیری از طلاق، هزار کارگاه فرزند پروری و انجام مشاوره به یک هزار نفر را از مهمترین موضوعات آموزش داده شده در کارگروه سبک زندگی ایرانی اسلامی عنوان کرد.
,
,

وی خاطرنشان کرد:  بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ نفر از اهالی محلات برای امر به معروف و نهی از منکر آموزش دیده اند، این افراد با سبک جدیدی امر به معروف و نهی از منکر آموزش دیده اند و تاکنون در ۳۲ منطقه محلی قم حضور داشته اند که دعوت زبانی به حجاب، با شیوه‌های اقناعی، پویش محلی، برپایی موکب و تقدیر از فروشندگان واحد‌های صنفی در زمینه حجاب در زمینه ترویج و تشویق به حجاب انجام شده است.

, وی خاطرنشان کرد:  بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ نفر از اهالی محلات برای امر به معروف و نهی از منکر آموزش دیده اند، این افراد با سبک جدیدی امر به معروف و نهی از منکر آموزش دیده اند و تاکنون در ۳۲ منطقه محلی قم حضور داشته اند که دعوت زبانی به حجاب، با شیوه‌های اقناعی، پویش محلی، برپایی موکب و تقدیر از فروشندگان واحد‌های صنفی در زمینه حجاب در زمینه ترویج و تشویق به حجاب انجام شده است.,

دبیر قرارگاه فرهنگی ۱۹ دی با اشاره به فعالیت ۱۰۰ مسجد، ۲۰۰ مدیر محله، ۴۰ گروه تبلیغی، ۸۳ خانه نیکوکاری، و ۴ کانون فرهنگی و تمام پایگاه‌های بسیج شهری تصریح کرد: شناسایی ۱۱ منطقه آسیب پذیر، اخذ تعهد انتظامی از ۷ هزار موردناهنجاری و مخدوش کننده نظم جامعه، کشف مشروبات الکلی، دستگیری افرادی که مجالس نامناسب برپا کرده بودند که از اقدامات صورت گرفته در این بخش است.

, دبیر قرارگاه فرهنگی ۱۹ دی با اشاره به فعالیت ۱۰۰ مسجد، ۲۰۰ مدیر محله، ۴۰ گروه تبلیغی، ۸۳ خانه نیکوکاری، و ۴ کانون فرهنگی و تمام پایگاه‌های بسیج شهری تصریح کرد: شناسایی ۱۱ منطقه آسیب پذیر، اخذ تعهد انتظامی از ۷ هزار موردناهنجاری و مخدوش کننده نظم جامعه، کشف مشروبات الکلی، دستگیری افرادی که مجالس نامناسب برپا کرده بودند که از اقدامات صورت گرفته در این بخش است.,

وی اضافه کرد:  در موضوع پیشگیری ومقابله با اعتیاد با رویکرد توانمند سازی و آموزشی در ۳۰ خانه اعتماد، ۶۰ مورد مشاوره فردی، ۳۰۰ اعزام به کمپ، و ۲۵۴ مورد بحث‌های صیانتی صورت گرفته است.

انتهای پیام/

, وی اضافه کرد:  در موضوع پیشگیری ومقابله با اعتیاد با رویکرد توانمند سازی و آموزشی در ۳۰ خانه اعتماد، ۶۰ مورد مشاوره فردی، ۳۰۰ اعزام به کمپ، و ۲۵۴ مورد بحث‌های صیانتی صورت گرفته است. ,
,
, انتهای پیام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه