اخبار داغ

دبیر تبیین شورای بسیج دانشجویی استان:

قوه قضائیه به پرونده زمین‌خواری محسنین البرز و لابی آقایان با جدیت ورود کند/ خیانت شورای شهر کرج به جریان انقلابی با عادی‌سازی سوءاستفاده از بیت‌المال

قوه قضائیه به پرونده زمین‌خواری محسنین البرز و لابی آقایان با جدیت ورود کند/ خیانت شورای شهر کرج به جریان انقلابی با عادی‌سازی سوءاستفاده از بیت‌المال
محمدرضا فلاحی گفت: اعضای شورا به نام جریان انقلابی وارد پارلمان شهری کرج شده‌اند و باید از ۴ هزار میلیارد تومان بودجه شهری در سال صیانت کنند، وقتی نمی‌توانند از یک خودرو صیانت کنند چگونه می‌توانند مراقب مبلغی هنگفت باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دبیر تبیین شورای بسیج دانشجویی استان البرز در آستانه روز دانشجو طی گفتگویی با خبرنگار تیتریک، درباره مشکلات استان البرز گفت: ۱۱ سال از استان شدن البرز می گذرد و ما تا کنون شاهد حضور ۷ استاندار بوده ایم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
محمدرضا فلاحی افزود: به دلیل تقارن دو سال ابتدای تشکیل استان البرز با دو سال انتهایی دولت دهم فرصت تربیت کادر تراز انقلاب وجود نداشت، در ۸ سال دوره روحانی هم به انقلابی ها اجازه حضور در ارکان مدیریت حکومت اسلامی داده نشد. 
,
وی اظهار داشت: دولت سیزدهم می تواند زمینه را برای تشکیل کادر تراز انقلاب در البرز فراهم کند، طی ۱۱ سال اخیر اساتید دانشگاه و بزرگان حوزه های علمیه با انگ تندروی و افراطی بودن منزوی و از جریان مدیریت کنار گذاشته شدند.
,
فلاحی ضمن درخواست از استاندار البرز برای شناسایی افراد جهادی و انقلابی، تصریح کرد: انگ تندرویی و تحجری که به این دو تشکل وارد شده باید کنار گذاشته شود، تا زمانی که استاندار البرز در خط انقلاب باشد موضع ما حمایت است.
,
وی گفت: وضعیت بودجه و سرانه در البرز حال و روز خوشی ندارد و در جایگاه بیست و هشتم کشور قرار داریم، ۱۳ درصد از کل صنایع کشور در البرز واقع شده اند اما متاسفانه صرفا به آنها نگاه کمی شده و از نظر کیفی رشد نکرده اند.
,
فلاحی با اشاره به اینکه توجه به کیفیت صنایع اشتغال و اقتصاد البرز را رونق می دهد، افزود: پیشنهاد ما به استاندار البرز استفاده از مدیران بومی است، تعریف ما از بومی بودن استفاده از کسانی است که نسبت به مشکلات و راه حل آنها شناخت دارند.
,
وی اظهار داشت: استاندار البرز در انتصاب ها از بکارگیری افراد حاضر در فتنه، ساکت در فتنه و فن سالارها به شدت پرهیز کنند، این افراد ساکت و سفید می مانند و کسب جایگاه می کنند اما در انقلاب اسلامی به هیچ دردی نمی خورند.
,
فلاحی تصریح کرد: استاندار البرز تسریع در تغییر مدیران را مد نظر داشته باشد، در ۲۰ روز اخیر تغییرات چندانی در بدنه مدیریت رخ نداده است، باید با مناسبات غلط به شدت مبارزه شود زیرا متاسفانه البرز به شدت تحت تاثیر گماشتن ها و سفارش کردن ها است. 
,
وی با اشاره به اینکه از نمایندگان استان البرز انتظار داریم از حقوق بر زمین مانده مردم در مجلس دفاع کنند، گفت: میانگین تعداد نمایندگان در کشور به ازای هر ۲۸۰ هزار نفر یک نماینده است اما در البرز به جای هر ۹۰۴ هزار نفر یک نماینده داریم.
,
فلاحی با تاکید بر اینکه نقطه ضعف مذکور باید با هم افزایی نمایندگان و مطالبه گری آنها از مجلس مرتفع شود و به حداقل ۷ نفر برسد، افزود: نمایندگان باید انسجام و اتحاد خود را حول نماینده ولی فقیه در البرز حفظ کنند.
,
وی اظهار داشت: اگر اختلاف سلیقه ای وجود دارد نباید رسانه ای شود، نمایندگان علاوه بر قانون گذاری وظیفه نظارتی بر مدیران شهری دارند و باید گزارش ۲ ساله عملکرد خود را از تریبون های مردمی به اطلاع شهروندان برسانند.
,
فلاحی تصریح کرد: بسیج دانشجویی ۶ پیشنهاد راهبردی به اعضای شورای شهر کرج ارائه داد که محوریت آن مبارزه با مفاسد بود چرا که عدم مرزبندی با مفسدین یکی از بسترهای ایجاد فساد خواهد بود، نباید سوءاستفاده از بیت المال در شورای شهر عادی شود. 
,
وی گفت: اعضای شورا به نام جریان انقلابی وارد پارلمان شهری کرج شده اند و باید از ۴ هزار میلیارد تومان بودجه شهری در سال صیانت کنند، وقتی نمی توانند از یک خودرو صیانت کنند چگونه می توانند مراقب مبلغی هنگفت باشند.
,
فلاحی افزود: مدت زمان زیادی نیست که از انتخاب شهردار کرج می گذرد، انتظار ما ارائه کارنامه از وی نیست اما از وی می خواهیم برنامه ارائه کند، شهرداری کرج ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان بدهکار و بیش از ۵۰ درصد بودجه شهر وابسته به درآمدهای ناپایدار است.
,
وی با اشاره به اینکه وضعیت متروی کرج مشخص نبوده و زمینی سوخته است، اظهار داشت: بیش از ۱۸ هزار پرونده ساخت و ساز غیر مجاز در شهر تشکیل شده و ترافیک مردم را کلافه کرده است، شهرداری کرج برای این حل این مسائل چه برنامه ای دارد.
,
فلاحی در خاتمه گفت: البرز متاسفانه در بین استان های درگیر با زمین خواری رده بالایی دارد، یکی از مصادیق این زمین خواری پرونده محسنین است که علاوه بر ویژه خواری و زمین خواری قانون دان قانون شکن عامل این اتفاق شده و مطالبه جنبش دانشجویی تعیین تکلیف این پرونده در قوه قضائیه است.  
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه