اخبار داغ

مرحله نخست اردو به تمرینات قدرتی، رفع نواقص تکنیکی اختصاص دارد

علی حسینی: لیگ وزنه برداری فرصت مناسبی برای انتخابی تیم جوانان بود/ استارت کار را برای جهانی یونان زده ایم

علی حسینی: لیگ وزنه برداری فرصت مناسبی برای انتخابی تیم جوانان بود/ استارت کار را برای جهانی یونان زده ایم
سرمربی تیم وزنه برداری جوانان گفت: لیگ وزنه برداری فرصت مناسبی برای انتخابی تیم جوانان بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سعید علی حسینی سرمربی تیم وزنه برداری جوانان در شروع مرحله نخست اردوی این تیم از روز 12 آذرماه، اظهار داشت: برگزاری سرمربی تیم جوانان لیگ حکم انتخابی تیم جوانان را داشت و کمک کرد که نفرات برتر، مستعد و آینده دار را شناسایی و به اردو دعوت کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

علی حسینی افزود: با توجه به اینکه مسابقات جهانی جوانان در ابتدای فروردین ماه سال آینده در یونان برگزار می شود، درخواست کردیم که اردوی تیم جوانان هرچه سریعتر تشکیل شود.

,

وی در خصوص علت انتخاب دشت مغان برای برپایی این اردو توضیح داد: به عنوان رییس هیئت اردبیل، با شرایط آب و هوایی این استان آشنایی دارم. ارتفاع استان از سطح دریا، آب و هوای معتدل و مناسب دشت مغان در فصل زمستان را موجب شده که به همین دلیل با همکاری فدراسیون و به همت شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان، اردوی نخست تیم جوانان را در شهر پارس آباد برگزار می کنیم.

,

وی در خصوص برنامه اردوی نخست جوانان بیان کرد: مرحله نخست اردو، به تمرینات قدرتی، رفع نواقص تکنیکی و آماده سازی افراد برای تمرینات پرفشار اردوهای دوم و سوم اختصاص دارد.

,

علی حسینی گفت: ترکیب خوبی از جوانان را در اختیار داریم. امیدوار هستیم با تمرینات منظم در مسابقات جهانی هم رکوردهای خوبی به ثبت برسانند و هم مدال های خوشرنگ به دست بیاورند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه