اخبار داغ

تشکر رئیس کمیته پارالمپیک آسیا از ایران؛

مجید راشد: ایران سرمایه گذاری خوبی روی جوانان پارالمپیکی کرده/ روز جهانی معلولان را به ورزشکاران پارالمپیکی ایران تبریک می گویم

مجید راشد: ایران سرمایه گذاری خوبی روی جوانان پارالمپیکی کرده/  روز جهانی معلولان را به ورزشکاران پارالمپیکی ایران تبریک می گویم
رئیس کمیته پارالمپیک آسیا گفت: روز جهانی معلولان را به ورزشکاران پارالمپیکی ایران تبریک می گویم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از وب سایت کمیته ملی پارالمپیک، ماجد راشد رئیس کمیته پارالمپیک آسیا در حاشیه برگزاری رقابت های پاراآسیایی جوانان درباره کاروان ایران صحبت کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی درباره سطح مسابقات پاراآسیایی جوانان اظهار داشت: از دولت بحرین جهت برگزاری مسابقات پارا آسیایی جوانان تشکر می‌کنم. از زمانی که این مسابقات آغاز شده، همه چیز طبق برنامه بوده و سطح مسابقات، کیفیت مطلوبی داشته است. مهم این است که ورزشکارانی که در این مسابقات شرکت می‌کنند، در آینده بتوانند در سطح بالاتری قرار بگیرند.

,

او در مورد ورزشکاران ایران که در این مسابقات شرکت کردند، تصریح کرد: تیم ایران، یکی از تیم‌های خوب است که در حال حاضر سرمایه گذاری خوبی روی جوانان کرده، ایران نه تنها در رده  بزرگسال، بلکه در رده جوانان هم در حال فعالیت است و ان شاله که این جوانان بتوانند در آینده در رویدادهای بزرگ همانند بازی های پارالمپیک نیز شرکت کنند.

,

راشد در خصوص میزبانی بحرین گفت: مشکلاتی از قبیل زیاد بودن مسافت هتل با سالنهای برگزاری مسابقات وجود دارد. در بحرین توریست های زیادی حضور دارند و از این رو مشکلاتی وجود دارد. اما تمام تلاشمان را به کار گرفته ایم تا این کاستی ها جبران شود.

,

رئیس کمیته پارالمپیک آسیا در پایان اظهار کرد: روز جهانی افراد دارای معلولیت  را به همه ورزشکاران ایرانی تبریک می‌گویم. از جمهوری اسلامی ایران تشکر می‌کنم. امیدوارم در مسابقات پیش رو ورزشکاران دارای معلولیت ایرانی عملکرد خوبی داشته باشند.
انتهای پیام/

 

,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه