اخبار داغ

نام‌آوران بی‌نشان الیگودرز در گمنامی/ مقبره شهدای الیگودرز نیازمند بازسازی است

نام‌آوران بی‌نشان الیگودرز در گمنامی/ مقبره شهدای الیگودرز نیازمند بازسازی است
مقبره شهدای گمنام الیگودرز که بر اثر بارش شدید باران دچار ریزش شده، نیازمند تسریع در بازسازی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، براثر بارش شدید باران در ۱۴ آبان‌ماه سال جاری بخشی از سقف مقبره شهدای گمنام الیگودرز فروریخت؛ مسئولان شهرستان و جمعی از نیرو‌های بسیجی در این مکان به جهت بررسی و پیگیری‌های مربوطه حضور یافتند، در این راستا هرگونه تردد در این مکان تا اطلاع ثانوی و رفع مشکل ممنوع اعلام شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

در صورتی‌که جدیت مسئولان در زمینهٔ رفع مشکلات باشد شاهد پیشروی در کار و رفع موانع آن خواهیم بود.

,

, ,

ضرورت احداث حسینیه در جوار شهدای گمنام الیگودرز

, ضرورت احداث حسینیه در جوار شهدای گمنام الیگودرز, ضرورت احداث حسینیه در جوار شهدای گمنام الیگودرز,

یکی از شهروندان الیگودرز در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهار داشت: پنجشنبه هر هفته، مردم الیگودرز به جهت زیارت قبور مطهر شهدای گمنام در این مکان حضور می‌یابند و مراسم‌هایی توسط هیئت‌های مذهبی در این مکان برگزار می‌شود که در فصول سرد سال به علت عدم وجود حسینیه، این مراسمات برگزار نمی‌شود.

,

وی افزود: از مسئولان ذی‌ربط انتظار داریم درزمینهٔ احداث حسینیه و محلی برای اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی در جوار قبور این شهدای والامقام اهتمام داشته باشند.

,

راه‌اندازی حساب مشترکی جهت دریافت نذورات

, راه‌اندازی حساب مشترکی جهت دریافت نذورات, راه‌اندازی حساب مشترکی جهت دریافت نذورات,

داراب علی بخشی، دبیر هیئت‌امنای مقبره شهدای گمنام الیگودرز در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهار داشت: در اولین جلسه اعضای هیئت‌امنا مقبره شهدای گمنام الیگودرز توفیق خدمتگزاری به شهدا فراهم شد. درزمینهٔ راه‌اندازی حساب مشترکی جهت دریافت نذورات و کمک‌های مردمی و هم‌چنین ترمیم و بازسازی سقف مقبره شهدای گمنام شهرستان مصوباتی صورت گرفت.

,

وی عنوان کرد: سقف مقبره با بتن و سرامیک در حال عملیات تعمیر، بازسازی و ایزوگام مناسب بوده تا در آینده با مشکلی مواجه نشود و امیدواریم تا دو هفته آینده این پروژه به پایان برسد.

,

دبیر هیئت‌امنای مقبره شهدای گمنام الیگودرز تصریح کرد: تمثال ۶۱۲ شهید شهرستان در سنگ‌هایی به ابعاد ۵۰ در ۵۰ حکاکی می‌شود و در کنار قبور مطهر شهدای گمنام نصب خواهد شد و درصدد هستیم برای سال آینده کمیته برنامه‌ریزی شهرستان اعتباری جهت احداث حسینیه و یک موسسه فرهنگی تخصیص دهد، امیدواریم با ساخت و توسعه این مکان شاهد برگزاری مراسمات در طول سال باشیم.

,

, ,

لزوم توسعه فضای مقبره شهدای گمنام

, لزوم توسعه فضای مقبره شهدای گمنام, لزوم توسعه فضای مقبره شهدای گمنام,

علی میرزا بسحاق شهردار الیگودرز در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهار داشت: براثر بارندگی‌های سال‌های گذشته، سقف مقبره شهدای گمنام الیگودرز اخیراً دچار ریزش شد که با پیگیری‌های صورت گرفته در حال بازسازی آن هستیم.

,

 وی افزود: وضعیت مقبره یادمان شهدای گمنام الیگودرز، زیبنده این شهرستان نیست، در این راستا اعضای هیئت‌امنا به جهت توسعه و تکمیل مقبره طرحی را مهیا نموده‌اند که در صورت تصویب نهایی و تأمین اعتبار سال آینده اجرایی خواهد شد.

,

شهردار الیگودرز عنوان کرد: اضافه شدن ۸۰ متر دیگر به فضای مقبره شهدا، تعمیر و بازسازی دیوار جداکننده و نصب تمثال ۶۱۲ شهید شهرستان در این محل ازجمله موارد مدنظر در این طرح است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه