اخبار داغ

حاشیه‌های دربی ۹۷ تهران؛ دوربین استقلال و مدافع مصدوم را راه ندادند! برهانی در جایگاه خبرنگاران

لیگ برتر فوتبال| اعتراض شدید کادر فنی آبی ها؛ مجیدی: آفساید باشد، فوتبال را کنار می گذارم/ اعتراض شدید کادر فنی سرخ ها؛ داور نظر کمکش را نپذیرفت

لیگ برتر فوتبال| اعتراض شدید کادر فنی آبی ها؛ مجیدی: آفساید باشد، فوتبال را کنار می گذارم/ اعتراض شدید کادر فنی سرخ ها؛ داور نظر کمکش را نپذیرفت
در فاصله ساعت‌ها مانده به برگزاری دربی، تعدادی از تماشاگران پشت درب‌های بسته حاضر شدند.
[

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با توجه به عدم حضور هواداران در این شهرآورد تعدادی از هواداران دو تیم برای حمایت از تیم محبوب خود در بیرون از ورزشگاه حضور دارند. در بین آنها هواداران خانم که بیشتر طرفدار تیم استقلال هستند، دیده می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
* عوامل اجرایی ورزشگاه آزادی در محوطه استادیوم مشغول به پاکسازی و تمیز کردن برگ درختان پاییزی بودند. همچنین مسئولان اجرایی ورزشگاه آزادی قبل از بازی به کوتاه کردن چمن ورزشگاه آزادی پرداختند.
,
 
,
* درگیری مسئولان سازمان لیگ با باشگاه استقلال بر سر تبلیغات محیطی همچنان و تا این لحظه ادامه داشته و قرار است پس از ارائه تضمین‌های لازم از طرف باشگاه به سازمان لیگ، استقلال مجری تبلیغات محیطی باشد. با این حال عوامل اجرایی باشگاه استقلال در حال حاضر در ورزشگاه آزادی هستند و در حال نصب بیلبوردها و تابلوهای تبلیغاتی خود در پشت دروازه‌ها و روی سکوی تماشاگران.
,
 
,
* کانون هواداران دو باشگاه سرخابی در فاصله پنج ساعت تا آغاز بازی، پرچم‌ها و نمادهای خود را روی سکوی‌ها نصب کردند.
,
 
,
* پرچم‌فروشان هم مطابق معمول سنت‌شکنی نکرده و در حال فروش ابزار هواداری برای بازی خالی از تماشاگر بودند!
,
 
,
, ,
 
,
 
,
*دو تیم استقلال و پرسپولیس در شرایطی مشغول گرم کردن شدند که بر خلاف سالهای گذشته این بار پرسپولیسی ها به سمت سکوهای جایگاه تماشاگران استقلال و شاگردان مجیدی در نیمه زمین به سمت سکوهای پرسپولیسی ها در زمین مستقر شدند.
,
 
,
*ماجازه حوضر دوربین باشگاه استقلال در استادیوم داده نشد. احمد مددی درباره اینکه اجازه داده نشده دوربین استقلال در ورزشگاه حضور پیدا کند، عنوان کرد: ما یک دوربین داریم و آن هم دوربین سیار صدا و سیماست. طبق تفاهمی که با صدا و سیما داریم واحد سیار صدا و سیما می‌تواند در ورزشگاه حضور داشته باشد.
مدیر مجموعه ورزشی آزادی در پاسخ به این سوال که فتاحی گفته باشگاه میزبان طبق قانون می‌تواند در ورزشگاه باشد، گفت: من با فتاحی صحبت می‌کنم ببینم بر چه مبنایی این صحبت را گفته است.
وی درباره اینکه آیا دوربین سازمان لیگ می‌تواند در استادیوم باشد، خاطرنشان کرد: فقط یک دوربین و آن هم صدا و سیما. از قبل هم با ما صحبتی نشده است.

*مجید صدری حدود 40 دقیقه قبل از شروع بازی در ورزشگاه حاضر شد. وی قبل از ورود به جایگاه سوالاتی را اعضای شرکت توسعه و تجهیز پیرامون تبلیغات درون استادیوم پرسید.

*چند نفر از بانوان که به عنوان خانواده شهدای سلامت و برای تقدیر به ورزشگاه آمدند در جایگاه ویژه مستقر شدند. قبل از بازی از خانواده های شهدای سلامت تقدیر شد. به هنگام  مراسم تقدیر هرج و مرج بسیار زیادی در کنار زمین به وجود آمد و تعداد نفرات روی پیست دوومیدانی عجیب بود.

*ووریا غفوری که دیدار امروز را از دست داده با لباس شخصی در استادیوم حضور دارد. عارف غلامی مدافع مصدوم استقلال قصد داشت با تعدادی از دوستانش وارد ورزشگاه شود که اجازه ورود به همراهان مدافع مصدوم استقلال داده نشد.
,
,
,
,
,
,
,
,
,
 
,
*احسان پهلوان، وحدت هنانوف و منوچهر صفروف بازیکنان تاجیک پرسپولیس روی سکوهای ورزشگاه حضور دارند.

*اسکوچیچ سرمربی تیم ملی و دستیارانش نیز در ورزشگاه حاضر یافتند.
,
,
,
 
,
*حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان، شهاب عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال، قاضی‌زاده هاشمی رئیس بنیادشهید نیز برای تماشای بازی در جایگاه VIP مستقر شدند. میهمانان دعوت شده به استادیوم آزادی به حدی بود که این افراد برای ورود به جایگاه CIP دچار مشکل شدند!
,
 
,
*در شرایطی که فضا برای نشست خبرنگاران با رعایت پروتکل ها در استادیوم نیست حدود 20 نفر از افراد متفرقه در جایگاه خبرنگاران مستقر شده بودند. حضور افراد متفرقه در راهروها و جایگاه خبرنگاران که باعث ورود نیروهای امنیتی شد.
,
 
,
*در دقیقه 15 مسابقه امیرحسین حسین زاده پشت مدافعان پرسپولیس صاحب توپ شد اما داور این صحنه را آفساید اعلام کرد. با سوت داور فرهاد مجیدی به شدت به تصمیم داور اعتراض کرد و حتی چند قدم به داخل زمین رفت. در ادامه غلامپور هم به شدت به داور اعتراض کرد اما این اعتراضات ادامه دار شد و داور به مجیدی کارت زرد نشان داد. اعتراض فرهاد مجیدی به داور دربی گفت: اگر آفساید باشد من مربی‌گری را کنار می‌گذارم.
,
 
,
*آرش برهانی مهاجم سابق استقلال برای تماشای بازی در نبمه دوم به جایگاه خبرنگاران رفت. وی در زمان حضورش در جایگاه هر گاه استقلال صاحب توپ می شد خطاب به خبرنگاران می گفت این توپ گل است!
,
 
,
*در دقیقه ۷۰ بازی هنگام حمله پرسپولیس داور خطا روی عالیشاه را ندید و چند لحظه بعد خطای بازیکن پرسپولیس را گرفت و این تصمیم با اعتراض شدید بازیکنان و سرمربی پرسپولیس همراه شد. در این صحنه که داور اعتقادی به خطا روی عالیشاه نداشت، کمک داور با ارتباط رادیویی به داور اطلاع داد خطا باید به سود پرسپولیس باشد که داور باز هم اعتقادی به خطا روی عالیشاه نداشت و نظر داور چهارم را نپذیرفت. همین صحنه باعث جنجال بزرگی در بازی شد و کاپیتان پرسپولیس و کادر فنی سرخ ها به شدت به داور اعتراض کردند که داور عالیشاه و گل محمدی را با کارت زرد جریمه کرد.
انتهای پیام/

 
,
,
,
,
 
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه