اخبار داغ

در پی بارش برف و باران در استان سمنان؛

تردد روان در محورهای مواصلاتی استان/ تا روز دوشنبه جو هوا پایدار است

تردد روان در محورهای مواصلاتی استان/ تا روز دوشنبه جو هوا پایدار است
از پنجشنبه شب هشدار نارنجی همراه کولاک، باد شدید و بارش باران و برف وارد استان شد و در حال حاضر تمام محورهای مواصلاتی استان در جریان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت؛ تقی کبیری رئیس پلیس راه استان سمنان در گفتگو با خبرنگار مرآت آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی استان را تشریح کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

کبیری با بیان اینکه تمام جاد ها لغزنده است، اظهار کرد: تردد روان در تمام محورهای مواصلاتی استان در جریان است و خوشبختانه در هیچ کجا انسداد در جاده ها وجود ندارد.

,

رئیس پلیس راه استان سمنان به افرادی که قصد سفر در جاده‌ها را دارند توصیه کرد حتماً زنجیر چرخ به همراه داشته و از سیستم گرمایشی خودرو و سالم بودن برف‌ پاک‌ کن اطمینان حاصل کنند.

,

وی خاطرنشان کرد: رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و همچنین سرعت مطمئنه و فاصله طولی مناسب از جمله الزامات رانندگی در این شرایط است.

,

تا روز دوشنبه جو هوا پایدار است

, تا روز دوشنبه جو هوا پایدار است, تا روز دوشنبه جو هوا پایدار است,

ایرج مصطفوی مدیر کل هواشناسی استان سمنان نیز در گفتگو با خبرنگار مرآت در رابطه با آخرین وضعیت جوی استان گفت: تا روز دوشنبه  وضعیت هوایی استان به صورت پایدار است و  بارندگی وجود ندارد و از روز دوشنبه توده ضعیف هوای سرد به صورت گذرا وارد استان می شود.

,

مدیر کل هواشناسی استان سمنان  تصریح کرد: همانطور که پیش بینی شده بود از پنجشنبه شب هشدار نارنجی همراه کولاک، باد شدید و بارش باران و برف وارد استان شد و تقریبا تمام ارتفاعات برف گیر بود و بیشترین بارش برف در ملاده شهرستان مهدیشهر گزارش شده است.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه