اخبار داغ

دبیر اجرایی نخستین جشنواره "مرد میدان" مازندران خبر داد؛

ارسال ۴۵۰ اثر به نخستین جشنواره "مرد میدان" در مازندران

ارسال ۴۵۰ اثر به نخستین جشنواره "مرد میدان" در مازندران
گلی کهنسال از ارسال ۴۵۰ اثر به نخستین جشنواره مرد میدان در مازندران خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ؛ گلی کهنسال کلکناری صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: این جشنواره با موضوع ثبت خاطرات پیشکسوتان جهاد و مقاومت دفاع مقدس توسط فرزندان و نوادگان پیشکسوتان جهاد و مقاومت دفاع مقدس در استان برگزار شد.
وی قالب آثار ارسالی را «فیلم کوتاه»، «فایل صوتی»، «عکس»، «خاطره» و «دلنوشته» اعلام کرد و افزود: این جشنواره به‌همت ستاد چهل‌ویکمین سال بزرگداشت دفاع مقدس و مقاومت در سطح استان مازندران برگزار شده است.
دبیر اجرایی نخستین جشنواره "مرد میدان" تصریح کرد: پس از ابلاغ سیاست‌ها و اهداف جشنواره، فراخوان تهیه و در سطح ادارت، دستگاه‌ها، موسسات فرهنگی، تشکلات مردمی در سطح استان منتشر و مورد استقبال واقع شد.
کهنسال کلکناری با بیان اینکه پس از بررسی‌های لازم بر اساس مقررات جشنواره و داوری آثار، ۲۰ اثر در بخش‌های مختلف پذیرفته شد، گفت: از برگزیدگان در مراسم اختتامیه ۲۵ آذر تقدیر به عمل می‌آید.
وی در پایان با اشاره به اینکه آثار برگزیده برای رقابت در مرحله کشوری ارسال خواهد شد، خاطرنشان کرد: این مراسم در تاریخ ۱۳ دی سالروز شهادت سپهبد شهید قاسم سلیمانی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه