اخبار داغ

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان خبر داد؛

واگذاری ۹۵ هکتار اراضی صنعتی استان سمنان به سرمایه‌گذاران

واگذاری ۹۵ هکتار اراضی صنعتی استان سمنان به سرمایه‌گذاران
حسن آل‌بویه از واگذاری ۹۵ هکتار از اراضی صنعتی استان سمنان به ۱۶۴ سرمایه‌گذار از ابتدای فروردین تا پایان آبان ۱۴۰۰ خبرداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت؛ حسن آل‌بویه مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان با اشاره به اینکه از ابتدای فروردین تا پایان آبان ۱۴۰۰ ، ۹۵ هکتار زمین به ۱۶۴ سرمایه‌گذار در شهرک‌ها و نواحی صنعتی این استان واگذار شده است، گفت: میزان سرمایه‌گذاری پیش‌بینی شده سرمایه‌ گذارانی که امسال برای اجرای طرح‌های تولیدی با شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان قرارداد منعقد و زمین دریافت کرده‌اند، ۳۹ هزار و ۵۵۵ میلیارد ریال است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

 وی تصریح کرد: با اجرای طرح‌های تولیدی یاد شده در شهرک‌های صنعتی استان از سوی این سرمایه‌گذاران زمینه اشتغال برای سه هزار و ۱۹۸ نفر فراهم می‌شود.

,

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان یادآور شد: ایجاد و توسعه شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سمنان بمنظور تامین زمین برای صنعتگران در دستور کار است.

,

وی افزود: ۶۲۵ هکتار ایجاد و توسعه شهرک و ناحیه صنعتی استان سمنان با تصویب هیات مدیره سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در دستور کار قرار گرفت.

,

شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان دارای ۱۸ شهرک و ناحیه صنعتی و یک منطقه ویژه اقتصادی به وسعت ۶ هزار و ۸۸۴ هکتار است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه