اخبار داغ

بهمنی: نیم‌نگاهی به قهرمانی در لیگ‌های آزاد و فرنگی داریم/ ناهماهنگی‌‎هایی در جذب کشتی‌گیران وجود داشت

بهمنی: نیم‌نگاهی به قهرمانی در لیگ‌های آزاد و فرنگی داریم/ ناهماهنگی‌‎هایی در جذب کشتی‌گیران وجود داشت
مدیرعامل باشگاه فولادین ذوب آمل گفت: نیم نگاهی به قهرمانی در لیگ های کشتی آزاد و فرنگی باشگاه های کشور جام یادگار امام (ره) داریم اما قصد ما کمک به کشتی گیران و باقیات الصالحات است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، مدیرعامل باشگاه فولادین ذوب آمل اظهار داشت: در مورد تغییر زمان مرحله نهایی لیگ برتر کشتی، تابع تصمیمات فدراسیون هستیم و تیم ها باید با فدراسیون همکاری لازم را داشته باشیم. بیشترین اعتراض ما بابت نقل و انتقالات و همچنین نقض قانون گرفتن کشتی گیر خارجی است که باید در این مورد شفاف سازی شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی گفت: برنامه ریزی کرده بودیم که کشتی گیر 61 کیلوگرم روسیه عباس گادجی ماگمادوف را به خدمت بگیریم و تمامی هماهنگی ها نیز انجام شده بود اما این کشتی گیر دو روز بعد به تیم صنایع مازندران پیوست. البته با مشکلی که کشتی گیر 61 کیلوگرم روس برای ما ایجاد کرد، مجبور شدیم یک کشتی گیر خارجی سطح پایین تر را در اختیار بگیریم.
,
 
,
بهمنی تصریح کرد: از فدراسیون می خواهم که بی طرفانه اون موضوع را بررسی کند و نتیجه آن را نیز اعلام کند.
,
 
,
وی در خصوص برگزاری لیگ کشتی گفت: فدراسیون کشتی زحمت های زیادی در این مورد کشید و با وجود شرایط سخت و رعایت پروتکل ها، مسابقات را با تعداد تیم های بالاتر و کشتی گیران بیشتر برگزار کرد و به نظرم امسال کشتی گیران و مربیان از نظر مادی بیشتر منتفع شدند.
,
 
,
مدیرعامل باشگاه تیم فولادین ذوب آمل در خصوص فینال لیگ گفت: در کشتی آزاد ما یک فینال زودرس با تیم ارس داریم، نیت ما فقط این است که کار خیری انجام دهیم، قدمی برای جوانان برداریم و بتوانیم به کشتی گیران کمک کنیم این موضوع را برای رضای خدا در نظر گرفته ایم تا باقیات الصالحاتی باشد، البته نیم نگاهی هم به قهرمانی داریم.
,
 
,
وی در خصوص اینکه باشگاه فولادین ذوب آمل آیا سال بعد نیز در لیگ برتر کشتی خواهد بود یا نه گفت: قطعا دوست داریم شرکت کنیم البته اگر بستر مناسب فراهم باشد و یکسری نا هماهنگی ها برطرف شود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه