اخبار داغ

مدیرکل نوسازی مدارس استان:

۷۰۰ کلاس درس در لرستان به سیستم گرمایشی استاندارد مجهز شد

۷۰۰ کلاس درس در لرستان به سیستم گرمایشی استاندارد مجهز شد
غفوری‌نژاد با اشاره به هزینه ۲۱ میلیارد تومانی برای سیستم گرمایشی مدارس استان، گفت: ۷۰۰ کلاس درس به سیستم گرمایشی استاندارد مجهز شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیر غفوری‌نژاد در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهار داشت: سال گذشته ۲۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان برای استانداردسازی سیستم گرمایشی مدارس استان در نظر گرفته شد که ۷۰۰ کلاس درس در قالب ۲۲۰ آموزشگاه مجهز به سیستم گرمایشی شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک، ,

وی افزود: با توجه به اینکه بخشی از این میزان اعتبار تامین نشد اما تلاش هایی صورت گرفت تا مابقی هزینه مورد نیاز از سایر منابع تامین شود تا کلاس های درس از سیستم گرمایشی استاندارد بهره مند گردند.

,

مدیرکل نوسازی مدارس لرستان تصریح کرد: در حال حاضر همه ۷۰۰ کلاس درس مجهز به سیستم گرمایشی استاندارد شده و تنها چند مدرسه باقی مانده که طی این روزها تکمیل و در اختیار دانش آموزان قرار می گیرد.

,

غفوری نژاد عنوان کرد: با توجه به اینکه در برخی از مناطق استان، مدارسی هستند که از بخاری گازی استفاده می کنند، تلاش شده تا زمانی که مجهز به سیستم گرمایشی استاندارد می شوند، بخاری های آنها بروز شود.

,

وی بیان کرد: طبق برآورد صورت گرفته برای اینکه همه کلاس های درس استان مجهز به سیستم گرمایشی استاندارد شوند بالغ بر ۸۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه