اخبار داغ

در ستاد استانی مقابله با کرونا مطرح شد؛

واکسیناسیون ۹۰ درصدی جمعیت واجد الشرایط خراسان شمالی/ تزریق ۸۷۵۰ دوز سوم واکسن کرونا در استان

واکسیناسیون ۹۰ درصدی جمعیت واجد الشرایط خراسان شمالی/ تزریق ۸۷۵۰ دوز سوم واکسن کرونا در استان
روح الله حسین پور گفت: براساس آخرین آمار ابلاغ شده از دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، ۸۹.۷ درصد جمعیت واجد الشرایط استان خراسان شمالی واکسینه شدند که تلاش ها برای افزایش این آمار ادامه دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصراترک، روح الله حسین پور، سرپرست معاونت سیاسی،اجتماعی و امنیتی استانداری خراسان شمالی پیش از ظهر امروز در ستاد استانی کرونا اظهار داشت: براساس آخرین آمار ابلاغ شده از دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، ۸۹.۷ درصد جمعیت واجد الشرایط استان خراسان شمالی واکسینه شدند که تلاش ها برای افزایش این آمار ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه وضعیت واکسیناسیون در شهرستان شیروان در مقایسه با سایر شهرستان ها پایین تر است، ادامه داد: واکسیناسیون باید روند افزایشی پیدا کند.

حسین پور با بیان اینکه همزمان با افزایش میزان واکسیناسیون باید بر رعایت پروتکل های بهداشتی تاکید شود، افزود: خانه های بهداشت با همکاری دهیاران و شوراهای روستا برای افزایش واکسیناسیون در سطح روستاها ورود جدی داشته باشند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: واکسیناسیون کارکنان کارگاه ها و صنایع کوچک بخش خصوصی، اطلاع رسانی گسترده برای تزریق دوز سوم واکسن و همخوانی آمار شبکه بهداشت شهرستان ها با سامانه سلامت وزارت بهداشت باید مورد توجه جدی قرار بگیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک,
,
,
,
,
,
,

تزریق ۸۷۵۰ دوز سوم واکسن کرونا در استان

, تزریق ۸۷۵۰ دوز سوم واکسن کرونا در استان, تزریق ۸۷۵۰ دوز سوم واکسن کرونا در استان,

سید جواد پورنقی، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان نیز در ادامه افزود: براساس آخرین آمارها، هیچ یک از شهرستان های استان در وضعیت قرمز بیماری کرونا قرار ندارد.

وی با اشاره به اینکه تاکنون هشت هزار و ۷۵۰ دوز سوم واکسن کرونا در خراسان شمالی تزریق شده است، ادامه داد: این در حالی است که واکسیناسیون استان خراسان شمالی در دوز اول ۸۹.۷ درصد و در دوز دوم ۷۳ درصد است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه در چندین روز متوالی در آذرماه در خراسان شمالی تعداد فوتی های کرونایی به صفر رسید، گفت: در حال حاضر ۱۷۱ نفر در بیمارستان های استان بستری هستند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی یادآور شد: با توجه به پوشش بالای واکسیناسیون کووید ۱۹ در استان و کسب رتبه دوم کشوری، واکسیناسیون زنان در سنین باروری نیز در استان دارای وضعیت مطلوبی است.

وی بیان داشت: درصد پوشش واکسیناسیون کرونای مادران باردار در استان به ۶۰ درصد رسیده است که این رقم در برخی شهرستان‌ها بالای ۸۰ درصد است.

انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه