اخبار داغ

رئیس اداره ورزش و جوانان سرخس:

باشگاه صنعت گاز سرخس احیا می‌شود/ جذب اعتبار ۶۵ میلیارد ریالی برای استادیوم ۵۰۰۰ نفری سرخس

باشگاه صنعت گاز سرخس احیا می‌شود/ جذب اعتبار ۶۵ میلیارد ریالی برای استادیوم ۵۰۰۰ نفری سرخس
صدری فر گفت: با پیگیری نماینده مردم سرخس در مجلس شورای اسلامی، دستور احیای مجدد باشگاه صنعت گاز شهرستان سرخس از سوی وزیر نفت صادر شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عیسی صدری فر، رئیس اداره ورزش و جوانان سرخس در گفت‌وگو با صبح توس، اظهار کرد: در راستای مطالبه ورزشکاران و جوانان شهرستان مبنی بر احیای باشگاه صنعت گاز سرخس و تکمیل استادیوم ۵ هزار نفری این شهرستان، پیگیری این دو موضوع در دستور کار قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی تصریح کرد: یک‌ماه پیش جلسه شورای ورزش شهرستان در شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد با حضور امام جمعه، فرماندار، مدیران پالایشگاه و جمعی از مسئولان ستاد ساماندهی ورزش و جوانان برگزار و در آن جلسه مصوب شد تا باشگاه صنعت گاز دوباره احیا شود، چون بعد از تعطیلی این باشگاه ضررهای زیادی ورزش شهرستان کرد و شاهد افزایش برخی آسیب‌های اجتماعی بودیم.

,

رئیس اداره ورزش و جوانان سرخس بیان کرد: در این راستا دو هفته پیش نیز دیداری از سوی نماینده مردم سرخس در مجلس با وزیر نفت انجام و موضوع احیای باشگاه صنعت گاز سرخس مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

,

صدری فر خاطرنشان کرد: در نهایت با پیگیری نماینده مردم سرخس در مجلس، دستور احیای مجدد باشگاه صنعت گاز سرخس از سوی وزیر نفت صادر شد.

,

وی در پایان به آخرین پیگیری‌ها درباره تکمیل استادیوم ۵ هزار نفری سرخس اشاره کرد و گفت: برای تکمیل استادیوم ۵ هزار نفری شهرستان، اعتباری بالغ‌بر ۶۵ میلیارد ریال در بودجه سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ از محل مسئولیت‌های اجتماعی وزارت نفت جذب و در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان مصوب شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه