اخبار داغ

رئیس اداره بهزیستی خلیل‌آباد خبر داد؛

تخصیص بیش از ۲۲ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زایی برای بهزیستی خلیل‌آباد

تخصیص بیش از ۲۲ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زایی برای بهزیستی خلیل‌آباد
اسماعیلی گفت: در سال جاری ۲۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار به خانوارهای تحت پوشش و هدف بهزیستی خلیل‌آباد برای ایجاد اشتغال اختصاص‌یافته که ۷۵ درصد آن تاکنون جذب‌شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین اسماعیلی ثانی، رئیس اداره بهزیستی خلیل‌آباد در گفتگو با خبرنگار صبح توس؛ با بیان اینکه در حال حاضر حدود یک هزار و 883 معلول در شهرستان خلیل‌آباد زیرپوشش خدمات سازمان بهزیستی هستند، اظهار داشت: از این تعداد یک هزار و 277 نفر به‌صورت مستقیم مستمری‌بگیر هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی تأکید بر اینکه این افراد ماهیانه بالغ‌بر 769 میلیون و 500 هزار تومان کمک نقدی دریافت می‌کنند، خاطرنشان کرد: بالغ‌بر 1187 پرونده معلولیت در بهزیستی خلیل‌آباد وجود دارد که 849 نفر مستمری‌بگیر هستند و باقی افراد به‌نوعی از خدمات دیگر سازمان نظیر کمک‌های معیشتی و موردی، مرمت و ساخت مسکن و همچنین اعطای تسهیلات برخوردار می‌شوند.

,

رئیس اداره بهزیستی خلیل‌آباد همچنین از اختصاص بیش از 22 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زایی به بهزیستی شهرستان در سال جاری خبر داد و تصریح کرد: در سال جاری 22 میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار به خانوارهای تحت پوشش و هدف بهزیستی خلیل‌آباد برای ایجاد اشتغال اختصاص‌یافته که 75 درصد آن تاکنون جذب‌شده است.

,

وی با بیان اینکه 492 زن سرپرست خانوار تحت پوشش بهزیستی خلیل‌آباد هستند، اذعان کرد: 24 خانواده در این شهرستان دارای فرزند 2 یا 3 قلو هستند که از خدمات کمک معیشتی ماهیانه بهزیستی استفاده می‌کنند.

,

اسماعیلی با اشاره به اینکه کلیه امور افراد تحت پوشش بهزیستی شهرستان در سه مرکز مثبت زندگی در حال انجام است، عنوان کرد: 22 حمایت برای افراد تحت پوشش بهزیستی در نظر گرفته‌شده که در مراکز مثبت زندگی شهرستان خلیل‌آباد ارائه می‌شود.

,

وی تشریح کرد: ساخت 15 مسکن مددجویی برای کمک به خانواده‌های دو معلول و سه معلولی و همچنین کمک و توزیع سبد کالا از دیگر حمایت‌های بهزیستی برای افراد تحت پوشش و معلولان شهرستان خلیل‌آباد است که در انجام‌شده است.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه