اخبار داغ

با افت بیش از ۵ هزار واحد رخ داد؛

بورس اولین روز کاری خود را سرخ پوش به اتمام رساند/ فشار عرضه، به بازار سرمایه اجازه نداد، مثبت بماند

بورس اولین روز کاری خود را سرخ پوش به اتمام رساند/ فشار عرضه، به بازار سرمایه اجازه نداد، مثبت بماند
امروز در اولین روز کاری هفته، در حالی که در ساعات اولیه روند معاملات با رشد کمی مواجه شد ولی در فشار عرضه در نهایت، شاخص کل بازار بورس با پنج هزار و ۳۳۷ واحد کاهش، در جایگاه یک ‌میلیون و ۳۳۴ هزار واحد قرمز پوش به کار خود خاتمه داد.
[

به گزارش خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امروز شنبه ۱۳ آذرماه در تقابل بین خریداران و فروشندگان شاخص کل بورس تهران، در ابتدای معاملات با رشد یک هزار واحدی کار خود را آغاز کرد ولی از میانه بازار با افزایش فشار عرضه این روند تغییر کرد تا جایی که در انتهای روز معاملاتی اُفت ۵ هزار و ۳۳۷ واحد بر روی ارتفاع یک میلیون و ۳۳۴ هزار و ۷۳۴ واحد قرار گرفت.

در ساعت پایانی معاملات امروز شاخص هم وزن نیز که بهترین نمای بازار را به سرمایه‌گذاران نشان می‌دهد با اُفت ۴ هزار و ۶ واحدی بر روی پله ۳۶۳ هزار و ۵۵۵ هزار واحد قرار گرفت.

در معاملات امروز بورس، بیش از چهار میلیارد و ۳۱۱ میلیون سهم، حق تقدم و اوراق بهادار به ارزش ۳۰ هزار و ۹۱۷ میلیارد ریال داد و ستد شد.

شاخص بازار اول، پنج‌ هزار و ۱۰۵ واحد و شاخص بازار دوم، ۶ هزار و ۹۸۴ واحد کاهش داشتند.

نمادهای، پالایش نفت بندرعباس، پالایش نفت اصفهان، شرکت سرمایه‌گذاری غدیر، صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس، فولاد مبارکه اصفهان، گروه پتروشیمی سرمایه گذاری ایرانیان، بیشترین تاثیر مثبت بر شاخص بورس را داشتند.

در مقابل بانک ملت، بانک تجارت، مخابرات ایران، بانک صادرات ایران، بانک پاسارگاد، معدنی و صنعتی گل گهر، گروه بهمن،  بانک پارسیان، شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی با تاثیر منفی بر شاخص بورس همراه شدند.

امروز شاخص فرابورس بیش از ۱۰۰ واحد کاهش داشت و بر روی کانال ۱۹ هزار و ۱۳۴ واحد ثابت ماند و همچنین در این بازار یک میلیارد و ۲۱۳ میلیون برگه سهم به ارزش ۱۴ هزار و ۸۸۷ میلیارد ریال داد و ستد شد.

امروز نماد پتروشیمی زاگرس، تولید نیروی برق دماوند، توسعه سامانه نرم افزاری نگین، پالایش نفت لاوان، بیمه پاسارگاد با تاثیر مثبت بر شاخص فرابورس همراه شدند.

همچنین سنگ آهن گهرزمین، فرابورس ایران، سهامی ذوب آهن اصفهان، مجتمع جهان فولاد یزد، اعتباری ملل، بهمن دیزل، بیشترین تاثیر منفی بر شاخص فرابورس را تجربه کردند.


انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
, در معاملات امروز بورس، بیش از چهار میلیارد و ۳۱۱ میلیون سهم، حق تقدم و اوراق بهادار به ارزش ۳۰ هزار و ۹۱۷ میلیارد ریال داد و ستد شد.,
,
,
,
,
,
,
,
, امروز شاخص فرابورس بیش از ۱۰۰ واحد کاهش داشت و بر روی کانال ۱۹ هزار و ۱۳۴ واحد ثابت ماند و همچنین در این بازار یک میلیارد و ۲۱۳ میلیون برگه سهم به ارزش ۱۴ هزار و ۸۸۷ میلیارد ریال داد و ستد شد.,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه