اخبار داغ

گزارش دانا به بهانه پخش قسمت آخر سریال سرجوخه؛

اقدام جالب توجه سیمافیلم در سریال «سرجوخه»/ پیوست رسانه ای جذاب همزمان با پخش سریال

اقدام جالب توجه سیمافیلم در سریال «سرجوخه»/ پیوست رسانه ای جذاب همزمان با پخش سریال
سریال «سرجوخه» محصول جدید مرکز سیمافیلم که با موضوع امنیتی، اجتماعی از ابتدای آبان ماه از شبکه سوم سیما به روی آنتن رفته، امشب به ایستگاه پایانی خود خواهد رسید.
[

به گزارش خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد معظمی پس از کارگردانی سریال های «سارق روح، ترور خاموش و خانه امن»، پازل ساخت سریال در فضای امنیتی، پلیسی و اجتماعی خود را با «سرجوخه» کامل کرد و این بار معظمی در این سریال به اراذل و لات های فضای مجازی پرداخته که در دام سرویس امنیتی رژیم صهیونیستی (موساد) گرفتار می شوند تا مجری اهداف خرابکارانه آنها در ایران باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

تلویزیون در مسیر سیاستگذاری صحیح ساخت سریال های استراتژیک با هدف آگاه سازی مخاطبان، در سال های اخیر گام های مهمی برداشته و علاوه بر توجه به مقوله سرگرم سازی و توجه به ابعاد هنری و فنی، سریال هایی ساخته که ذهن مخاطب را درگیر می کند اما نکته مهم این گام بلند تلویزیون، توجه به پیوست رسانه ای سریال هاست. دیشب در بخش آخر اخبار 20:30  با جاسوسان و اراذل واقعی موساد در سریال سرجوخه گفت و گو شد؛ اراذلی که در سریال سرجوخه داستان آنها از زوایای مختلف به تصویر کشیده شده است.  در کنار آن مستند لات های مجازی هم با هدف توجه به این موضوع ساخته و روانه آنتن شد.

,

این حرکت نوی تلویزیون در ساخت سریال های استراتژیک و با پیوست رسانه ای که با ورود به نمایش مصداق های واقعی سریال ها در جامعه، سعی در آگاه سازی بیشتر مردم دارد، می شود در ادامه همان مسیر تحول خواهی صدا و سیما قلمداد کرد؛ تحولی که با آمدن جبلی رئیس صدا و سیما، رنگ و بوی تازه ای به خود گرفته است.

,

مرکز سیمافیلم صدا و سیما چند سالی است که با هوشمندی و درایت، اقدام به ساخت سریال های استراتژیک در حوزه امنیتی، پلیسی و اجتماعی کرده که با استقبال مخاطبان نیز روبرو شده است و معمولا جزء سریال های پرمخاطب آن فصل انتخاب شده اند؛ سریال «سارق روح» با بررسی گروه های شبه عرفانی و مسائل و مشکلاتی که در جامعه بوجود می آورند، سریال «ترور خاموش» با موضوع مواد مخدر و جوانانی که گرفتار باندهای مافیایی بین المللی می شوند و «خانه امن» که به مساله ورود نیروهای داعش و عملیات های خرابکارانه آنها اشاره داشت، همه در زمان خود با آگاه سازی جامعه از چنین مشکلاتی، گامی مهم در بیان رسالت واقعی صدا و سیما برداشته بودند.

,

سریال «سرجوخه» نیز در ادامه همان مسیر به روی آنتن رفته و با روایتگری مشکلات امنیتی فضای مجازی، به دشمنی های موساد برای اجرای اهداف خرابکارانه در ایران و هوشیاری نیروهای امنتی کشورمان پرداخته است و امشب قسمت سی ام و آخر این سریال روانه آنتن خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه