اخبار داغ

معاون وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد؛

لزوم رعایت سقف ۲۵ درصدی اجاره همچنان ادامه دارد

لزوم رعایت سقف ۲۵ درصدی اجاره همچنان ادامه دارد
یک مقام مسئول گفت: طبق مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا تا سه ماه بعد از برطرف شدن شرایط کرونا مالکان موظف هستند تا سقف نرخ اجاره ۲۵ درصد را اعلام کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمود محمودزاده معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: در صورتی که در شهر‌های مختلف و استان‌ها اراضی جدید تعریف و یا اضافه شود، مشکلی برای تمدید مهلت ثبت نام طرح نهضت ملی مسکن در این بخش وجود ندارد. در حال حاضر میزان استقبال از طرح نهضت ملی مسکن خوب بوده است.

احتمال تمدید ثبت نام نهضت ملی مسکن
محمود زاده تصریح کرد: یک میلیون و ۸۵۷ هزار و ۷۹۴ نفر در سامانه نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کردند و این ثبت نام همچنان تا دور روز آینده ادامه دارد.

او گفت: طبق مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا تا سه ماه بعد از برطرف شدن شرایط کرونا مالکان موظف هستند تا سقف این نرخ اجاره را رعایت کنند.

محمود زاده ادامه داد: در حال حاضر این مصوبه هنوز جاری است و بین مالک و مستاجر باید این سقف نرخی رعایت شود.

او گفت: ممکن است توافقی بین مالک و مستاجر صورت گیرد و عدد‌های اجاره کمتر یا بیشتر شود که در این شرایط دولت ورود پیدا نمی‌کند، اما اگر تخلفی در افزایش نرخ اجاره صورت گیرد، مستاجران همچنان می‌توانند به مراجع و شورای حل اختلاف در این بخش مراجعه کنند.

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه وشهرسازی گفت: در حال حاضر حتما باید مالکان این مصوبه را تا زمانی که شرایط به حالت عادی بازگردد، رعایت کنند و اجرای این طرح در آینده هم در قالب اجاره داری حرفه‌ای برنامه ریزی خواهد شد.

انتهای پیام/
منبع: باشگاه خبرنگاران

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه