اخبار داغ

گفت‌وگوی تلفنی رئیس قوه قضائیه با قاضی فداکار کرمانی/دستور محسنی اژه‌ای برای ایمن سازی اماکن قضایی

گفت‌وگوی تلفنی رئیس قوه قضائیه با قاضی فداکار کرمانی/دستور محسنی اژه‌ای برای ایمن سازی اماکن قضایی
رئیس قوه قضائیه امروز به صورت تلفنی با «مسعود توکلی» قاضی فداکار کرمانی که در جریان نجات یک متهم از خودکشی، دچار آسیب جدی از ناحیه مهره‌های کمر شده، گفت‌وگو کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای صبح امروز شنبه (۱۳ آذر) به صورت تلفنی با «مسعود توکلی» قاضی فداکار کرمانی که در جریان نجات یک متهم از خودکشی، دچار آسیب جدی از ناحیه مهره‌های کمر شده، گفت‌وگو کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
رئیس عدلیه ضمن قدردانی از اقدام به موقع این قاضی فداکار، برای وی از درگاه خداوند متعال طلب شفای عاجل و کامل کرد و گفت: دستگاه قضایی به وجود قضاتی آگاه و شجاع که در راه خدمت به ملت از جان مایه می‌گذارند، افتخار می‌کند.
,
 
,
حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در گفتگو با «یدالله موحد» رئیس کل دادگستری کرمان نیز خواستار تشویق و حمایت از قضات فداکاری شد که در مسیر خدمت خالصانه به خلق، حتی از بذل جان خود دریغ نمی‌کنند و رسیدگی به امور مردم را بر هر اقدام دیگری اولویت می‌دهند
,
 
,
رئیس قوه قضاییه در این تماس تلفنی همچنین پیگیر روند درمان قاضی توکلی زاده شد و دستورات لازم  برای رسیدگی به وضعیت وی را صادر کرد.
,
 
,
رئیس قوه قضاییه همچنین در خصوص ضرورت انجام مراقبت‌های لازم و ایمن سازی اماکن قضایی جهت پیشگیری از بروز اینگونه حوادث، دستورات لازم را صادر کرد.  
,
 
,
گفتنی است «مسعود توکلی» قاضی شعبه ۱۰ مجتمع شهید باهنر کرمان که به شعبه صلح و سازش معروف است، طی روز‌های گذشته در حین اقدام برای ممانعت از خودکشی یک متهم، دچار آسیب جدی در ناحیه مهره‌های کمر شد و به زیر تیغ جراحی رفت.
,
 
,
در این حادثه، به متهم پرونده هیچ آسیبی وارد نشد. این قاضی فداکار که هم‌اکنون در منزل خود مشغول گذراندن دوران نقاهت است، اعلام کرده هیچ شکایتی از متهم ندارد و همچنان پیگیر جلب رضایت شاکیان پرونده‌ها از جمله پرونده این متهم است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه