اخبار داغ

مدیرعامل متروی تهران خبر داد؛

تمهیدات شهرداری برای تردد راحت‌تر جانبازان و معلولان در شهر زیرزمینی

تمهیدات شهرداری برای تردد راحت‌تر جانبازان و معلولان در شهر زیرزمینی
مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از تشکیل کارگروهی عملیاتی برای بررسی میدانی وضعیت ایستگاه های مترو تهران و حومه خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی شایسته  اصل ضمن گرامیداشت 12 آذر روز جهانی معلولان گفت: حسب وظیفه‌ی قانونی و انسانی، از اوایل هفته گذشته کارگروه عملیاتی برای بررسی میدانی از وضعیت ۱۴۱ ایستگاه بهره برداری شده متروی تهران و حومه به منظور رفاه حال بیشتر جانباران ومعلولان با هدف رفع نواقص به ویژه آسانسورها و رمپ‌ها جهت استفاده راحت جانبازان و معلولان از مترو تشکیل شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی با اشاره به توجه حقوق شهری به حقوق افراد معلول از باب توجه به حقوق شهروندی آنان و لزوم دسترسی برابر شهروندان به تسهیلات شهری،که امری ضروری است تصریح کرد، در حال حاضر به جز سه ایستگاه در تمامی ایستگاه‌های متروی تهران، آسانسورها فعال هستند.
,
 
,
شایسته افزود: مناسب سازی ایستگاه های شهرزیرزمینی در دوره‌های قبلی، متاسفانه بخاطربرخی کوتاهی‌ها از جمله نداشتن استاندارد و عدم صدور بیمه نامه توسط شرکت‌های بیمه‌گذار، کار ما را دشوار کرده است.
,
 
,
مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه با بیان اینکه با هماهنگی و مساعدت ویژه دفتر شهردار تهران، تمامی رمپ‌های ورودی ایستگاه‌ها بررسی شده افزود: مقرر شده با همکاری شهرداری نواحی و مناطق، نواقص به طور کامل برطرف شود.
,
 
,
وی در پایان گفت: امیدوارم با کار و تلاش جهادی و خستگی‌ناپذیر بتوانیم از شعارزدگی پرهیز کرده و روزی را شاهد باشیم که جانبازان و معلولان در هر کجای کشورمان بتوانند به راحتی از حمل و نقل عمومی به ویژه متروی پایتخت استفاده کنند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه