اخبار داغ

برگزاری آخرین جلسه تمرینی تیم والیبال فولاد سیرجان/ داورزنی: به فولاد سیرجان نگاه ملی داریم

برگزاری آخرین جلسه تمرینی تیم والیبال فولاد سیرجان/ داورزنی: به فولاد سیرجان نگاه ملی داریم
جلسه تمرینی تیم والیبال فولادسیرجان با حضور رئیس فدراسیون برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان جهان سال 2021 از 16 تا 21 آذرماه سال جاری با حضور 6 تیم در شهر بتیم برزیل برگزار خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

تیم فولاد سیرجان ایرانیان به عنوان قهرمان قاره آسیا در این رقابت‌ها شرکت می‌کند و این تیم از ساعت 15 و 30 دقیقه عصر امروز (شنبه) آخرین تمرین خود را در سالن فدراسیون والیبال شروع کرد.

,

دکتر محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال به همراه وحید مرادی مشاور عالی و میلاد تقوی دبیرکل فدراسیون نیز در ابتدای این تمرین در سالن حضور یافتند و رئیس فدراسیون دقایقی نیز با کادر فنی و بازیکنان این تیم صحبت کرد.

,

تمرین تیم ملی فولاد سیرجان تا ساعت 17 و 30 دقیقه ادامه خواهد داشت و سپس کاروان این تیم راهی فرودگاه امام خمینی (ره) می‌شود تا عازم برزیل شود.

,

تیم فولاد سیرجان با تیم‌های سادا کروزیرو (برزیل) و ترنتینو (ایتالیا) در گروه B مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های جهان همگروه است.

,

 

,

محمدرضا داورزنی در حاشیه آخرین تمرین تیم فولاد سیرجان ایرانیان برای حضور شایسته در رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های مردان جهان، افزود: نظر فدراسیون و باشگاه فولاد سیرجان اعزام تیم قدرتمند به مسابقات جهانی بود و به رغم برخی مشکلات هم فدراسیون و هم باشگاه تلاش خود را کردند که بهترین تیم ممکن راهی مسابقات شود.

,

رئیس فدراسیون والیبال با تاکید بر این‌که تیم فولاد سیرجان به عنوان نماینده قاره آسیا راهی برزیل می‌شود، تاکید کرد: تیم‌های قدرتمندی در مسابقات قهرمانی باشگاه‌های جهان حضور دارند و انتظار فدراسیون نیز حضور آبرومندانه نماینده آسیا در این مسابقات است.

,

وی تصریح کرد: انتظار بازی‌های خوبی از فولاد سیرجان در جمع بهترین‌های جهان داریم و اصلا به نتیجه فکر نمی‌کنیم.

,

دکتر داورزنی با یادآوری این‌که تیم فولاد سیرجان در پست پشت خط‌ زن با مشکل روبروست، گفت: برای رفع این مشکل تلاش کردیم و فدراسیون کارهای لازم برای اعزام سعید رنجبر به همراه تیم انجام داد اما شاید این تلاش‌ها به نتیجه نرسد و به جای آن یک بازیکن جوان اما خوش آتیه اعزام شود و در این پست کمی ضعف داشته باشیم.

,

رئیس فدراسیون والیبال به مردم والیبال دوست سیرجان نیز اشاره کرد و گفت: از مردم سیرجان تشکر می‌کنم که از تیم فولاد حمایت می‌کنند. مردم این شهر بعد از قهرمانی فولاد سیرجان در آسیا نیز در خیابان‌ها شادی کردند و این موضوع نشان می‌دهد والیبال برای مردم این شهر و در مجموع برای مردم ایران اهمیت دارد.

,

وی تاکید کرد: نگاه فدراسیون و وزارت ورزش به تیم فولاد سیرجان نیز نگاهی ملی است و از این تیم به عنوان نماینده والیبال ایران و آسیا در مسابقات جهان حمایت کرده‌ایم.

,

 

,

 

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه