اخبار داغ

سازمان هواشناسی اعلام کرد؛

احتمال ایجاد روان‌آب و کولاک در ۱۰ استان/ ورود سامانه بارشی جدی از غرب کشور

احتمال ایجاد روان‌آب و کولاک در ۱۰ استان/ ورود سامانه بارشی جدی از غرب کشور
سازمان هواشناسی با اشاره به ورود سامانه بارشی به کشور طی امشب نسبت به آب‌گرفتگی، طغیان رودخانه‌ها و احتمال کولاک برف در ۱۰ استان هشدار داد.
[

به گزارش خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سازمان هواشناسی امروز در تشریح آخرین وضعیت جوی کشور و پیش‌بینی هوا برای روزهای آینده اعلام کرد: در اکثر مناطق کشور جو پایدار و در مناطق صنعتی و پرجمعیت افزایش غلظت آلاینده‌های جوی پیش‌بینی شده است.

از اواخر وقت امروز با گذر امواج تراز میانی جو در بخش‌هایی از آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، کردستان، کرمانشاه و ایلام بارش باران گاهی همراه با وزش باد و رعدوبرق و در ارتفاعات و مناطق سردسیر بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

فردا دوشنبه این شرایط در استان‌های کرمانشاه، ایلام، همدان، لرستان، مرکزی و شمال خوزستان ادامه دارد و در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، کردستان، زنجان،‌ ارتفاعات و دامنه‌های جنوبی البرز در استان‌های قزوین، تهران و البرز بارش پراکنده انتظار می‌رود.

روز سه‌شنبه تا اوایل وقت پنجشنبه مجددا انباشت غلظت آلاینده‌های جوی در مناطق صنعتی و پرجمعیت باعث کاهش کیفیت هوا می‌شود.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی از اواخر وقت چهارشنبه و طی روز پنجشنبه در مناطقی از شمال غرب، به‌تدریج غرب و ارتفاعات البرز مرکزی افزایش ابر، بارش پراکنده و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

طی روزهای دوشنبه و سه‌شنبه در نوار شرقی کشور و بخش‌هایی از استان‌های یزد، کرمان و سمنان وزش باد شدید موقتی و در مناطق مستعد خیزش گردوخاک پیش‌بینی شده سات. همچنین اوایل وقت امروز خلیج‌فارس مواج خواهد شد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه