اخبار داغ

مسئول بسیج دانشجویی لرستان:

دانشجویان در تحقق تمدن نوین اسلامی نقش بسیار مهمی دارند

دانشجویان در تحقق تمدن نوین اسلامی نقش بسیار مهمی دارند
شرفی گفت: دانشجویان موتور محرکه ۴۰ساله دوم انقلاب هستند که با تفکر تمدن نوین اسلامی و راهبردی در مسیر ترسیم شده حرکت می‌کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ میلاد شرفی در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهار داشت: ۱۶ آذر روز دانشجو نامگذاری شده که همزمان با این روز مراسمی با حضور دانشجویان، مسئولان و تشکل ها در همه دانشگاه‌های استان برگزار می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

وی افزود: سال گذشته به دلیل شرایط بحرانی کرونا، مراسم گرامیداشت در فضای مجازی برگزار شد اما امسال به دلیل فراهم شدن شرایط مراسم روز دانشجو به صورت حقیقی برگزار می شود.

,

مسئول بسیج دانشجویی لرستان با اشاره به نقش دانشجویان در انقلاب اسلامی ایران، تصریح کرد: نقش دانشجویان از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی ایران تاکنون همیشه پررنگ بوده به طوری که در گام دوم انقلاب، رهبری بر علم و پژوهش و فناوری تاکید کردند و این در حالیست که حرکت پرشتاب علمی از فضای دانشگاه ها آغاز می شود.

,

شرفی بیان کرد: دانشجویان موتور محرکه ۴۰ ساله دوم انقلاب هستند که با تفکر تمدن نوین اسلامی و راهبردی در مسیر ترسیم شده حرکت می کنند و امروز در گام دوم انقلاب، جوانان انقلابی و دانشجو این وظیفه را بر عهده دارند.

,

وی با بیان اینکه تحول همیشه از دانشگاه ها آغاز می شود، گفت: همیشه شاهد بوده ایم که هر تحولی در جامعه از درون دانشگاه آغاز شده و تحول در جامعه اسلامی و حرکت به سوی تمدن نوین اسلامی با نقش مهم دانشجویان و جوانان تسریع می یابد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه