اخبار داغ

دانا گزارش می دهد؛

رنگ بندی جدید سیما/ سریال‌های پاییزی راهی آنتن می‌شوند

رنگ بندی جدید سیما/ سریال‌های پاییزی راهی آنتن می‌شوند
سریال های جدید تلویزیون از امشب راهی آنتن می شوند تا جعبه جادویی در ماه آخر پاییز، رنگ و بوی جدیدی به خود بگیرد.
[

به گزارش خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پس از پایان بازپخش فصل دوم «زیرخاکی» و «سرجوخه»، مجموعه‌های نمایشی «خط مقدم» و «اپیدمی» به ترتیب از امشب یکشنبه ۱۴ آذر ماه و دوشنبه ۱۵ آذر ماه در قاب شبکه‌های یک و سه پخش می‌شوند. همچنین سریال «نوار زرد ۲» نیز به زودی روی آنتن شبکه دو می‌رود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, .,

روایتی از پدر موشکی ایران

, روایتی از پدر موشکی ایران,

, , ,

مینی سریال  4 قسمتی«خط مقدم» به کارگردانی شهریار بحرانی و تهیه‌کنندگی مجید حقی از امشب یکشنبه 14 آذرماه ساعت 22 از شبکه یک سیما روانه آنتن خواهد شد.

, «خط مقدم», .,

این اثر به بخشی از دوران حساس و پرالتهاب سال‌های 1363 تا 1365 دفاع مقدس می‌پردازد و محوریت آن درباره شهید طهرانی مقدم است.

, . ,

«شهریار بحرانی» نویسنده و کارگردان سینما و تلویزیون در جدیدترین اثر نمایشی خود از فضای بازیگران حرفه‌ای فاصله گرفته است. حسین عارف، حسام حسنی، بهراد رحمانی، آفرین عبیسی، غزاله اکرمی، بهزاد خلج و عطاالله سلیمانیان از بازیگران سریال «خط مقدم» هستند.  بخش‌هایی از این سریال در سوریه می‌گذرد که به اقتضای داستان، گروهی از بازیگران عرب زبان نیز در آن به ایفای نقش می‌پردازند.

, ., . , . ,

در خلاصه داستان مجموعه خط مقدم آمده است: این فیلم سرگذشت مردان بلند بالایی است؛ که پس از پاییز ۱۳۶۳ با تلاش و مشقت، در روزگار تنهایی و مظلومیت، مجاهدانه جنگیدند. داستان نخستین نیرو‌های یگان‌های موشکی ایران در جنگ هشت‌ساله هم در این سریال روایت می‌شود.

, .,

مینی سریال خط مقدم که پیش از این با نام «آفتاب نیمه شب» و در قالب سینمایی یکی از فیلم های سی و نهمین جشنواره فیلم فجر بود، در نهایت در 22 فیلم پایانی حضور نداشت و تا به حال در سینما اکران نشده است.

,

«حمله به اچ ۳»، «رهگذر»، «دنیای وارونه»، «مریم مقدس» و «ملک سلیمان» بخشی از فیلم‌های بحرانی است که با موضوعات دفاع‌مقدس و مذهبی ساخته شده است.

, .,

, ,

 

,

سریال کرونایی «اپیدمی»

, سریال کرونایی «اپیدمی»,

, , ,

مجموعه نمایشی «اپیدمی» نیز از دوشنبه ۱۵ آذر ماه روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود.

, «اپیدمی», .,

سریال «اپیدمی» به کارگردانی امیرسجاد حسینی و تهیه‌کنندگی سعید کمانی در خانه تولیدات جوان صداوسیما تولید شده است. «اپیدمی» در سه فصل تولید می‌شود که فصل اول را سید سجاد حسینی، فصل دوم محمد صادق بکتاشیان و فصل سوم را محمد علیزاده  کارگردانی می‌کند.

, . ,

سریال 21قسمتی «اپیدمی» داستان تلاش متخصصان برای مبارزه با کرونا را به تصویر می‌کشد. محسن قصابیان که اخیراً نقش شهید ستاری را در فیلم سینمایی منصور بازی کرده است، مهدی فخیم‌زاده، فریبا متخصص و آتش تقی‌پور از جمله بازیگران اپیدمی‌اند.

, .,

«اپیدمی» قصد دارد بحران کرونا و تلاش شبانه روزی کادر درمان و نیروهای جهادی برای مقابله با این بیماری را به تصویر بکشد.

,

اصغر نقی‌زاده، کوروش سلیمانی، نیلوفر رجایی، مهدی فریضه، آرام احمری‌نیا، مرحوم سیامک اطلسی، مسعود میرطاهری، روزبه اختری، نسترن ابراهیم‌زاده، امیر آزاد، ابراهیم شجاعی، ساخو آدام، محمدرضا هلال زاده، نسیم فارسی، آمال ساقندیان، پریا ابراهیمی، علی غلامی و مائده هراتی از دیگر بازیگران «اپیدمی» هستند.

, .,

گرشا رضایی خواننده پاپ، تیتراژ پایانی سریال اپیدمی را خوانده است.

,

, ,

 

,

پلیسی جنایی «نوار زرد»

, پلیسی جنایی «نوار زرد»,

, , ,

سریال «نوار زرد ۲» با اتمام سریال «گاهی به پشت سر نگاه کن» روی آنتن می‌رود. این سریال محصول گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما است.

, «نوار زرد ۲», .,

مجموعه نمایشی «نوار زرد ۲» به کارگردانی سروش محمد زاده، تهیه کنندگی محمد رضا شفیعی و نویسندگی کریم لک زاده در ۳۰ قسمت در حال تولید است و تصویربرداری این سریال در لوکشین های متفاوت همچنان ادامه دارد.

, .,

نقش اصلی این سریال در فصل دوم را بانیپال شومون بازی می‌کند که جایگزین امیر آقایی در فصل اول شده است. حسام محمودی، پوریا پورسرخ، مهشید جوادی، محمود پاک نیت، پورانداخت مهیمن، حسین پاکدل، امیر حسین صدیق، ایوب آقاخانی، آذین احرامی، شهرام شکیبا، ستاره سادات قطبی، نجمه جودکی، سهیل مستجابیان و.... در این مجموعه نمایشی ایفای نقش کرده‌اند.

, .,

فصل اول سریال پلیسی جنایی نوار زرد به کارگردانی پوریا آذربایجانی و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی در سال 1396 از شبکه دوم سیما پخش می‌شد. این سریال با بازی امیر آقایی در نقش سرگرد کاوه، بهاره کیان‌افشار، کمند امیرسلیمانی و مرحوم «سیروس گرجستانی» یکی از پرطرفدارترین سریال های پلیسی به‌شمار می‌آمد

, ,

, ,

 

,

«باج» شبکه 5 به خارجی ها

, «باج» شبکه 5 به خارجی ها,

, , ,

سریال «باج» که محصول ۲۰۱۷ کشورهای کانادا، فرانسه، آلمان و امریکا است، به کارگردانی اریک کن یول، ساعت ۲۳ از شبکه پنج سیما روی آنتن می‌رود.

, «باج», .,

این سریال در سه فصل پخش خواهد شد و داستان فصل اول آن درباره تیم مذاکره‌کننده‌ای است که به بهانه مذاکره با افراد خلافکار و جنایتکار به نقاط مختلف دنیا سفر می‌کند. سر تیم آن‌ها اریک است و تیم مذاکره‌کننده این بار یک پسر بچه را که عده‌ای خلافکار او را گروگان گرفته‌اند، نجات داده و به خانواده‌اش باز می‌گرداند.

, .,

سعید مظفری، مریم جلینی، علی منانی، نازنین یاری، اکبر منانی، تورج مهرزادیان، حسن کاخی، امیر منوچهری و … دوبلورهای این سریال هستند.

, .,

سریال «باج» از ابتدای آذرماه و پس از اتمام فصل سوم «روزگار جوانی» از این شبکه پخش می شود؛ پیش از این و در سال 98 نیز «باج» از شبکه پنج سیما پخش شده است.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه