اخبار داغ

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی سمنان مطرح کرد؛

مشارکت مردم و مسئولان عامل شیب نزولی کرونا در استان سمنان/ تزریق دوز سوم مورد اهتمام قرار گیرد

مشارکت مردم و مسئولان عامل شیب نزولی کرونا در استان سمنان/ تزریق دوز سوم مورد اهتمام قرار گیرد
فرشید فریوربا اشاره به تداوم روزهای بدون فوتی کرونایی در استان سمنان گفت: تسریع در روند واکسیناسیون وبهبود ابتلا به کرونا در استان سمنان نتیجه همکاری خوب مردم و مسئولان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت؛ در جدیدترین رنگ بندی سامانه ماسک وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، استان سمنان ۲ تغییر در رنگ بندی کرونایی داشت و دامغان و شاهرود از نارنجی به زرد تغییر وضعیت دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

بر این اساس، هم اکنون شهرستان‌های سمنان، شاهرود، دامغان، گرمسار، مهدیشهر و سرخه در وضعیت زرد و شهرستان‌های آرادان و میامی در وضعیت آبی کرونایی قرار دارند.

,

فرشید فریور سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی سمنان در گفت وگو  با خبرنگار مرآت در تشریح آخرین وضعیت ابتلا و بستری کرونایی در مجموعه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی سمنان گفت: روند بهبود در استان سمنان همچنان برقرار است و در شبانه روزگذشته ۳۳ مورد جدید ابتلا به کرونا شناسایی شده که تنها ۳ نفر در بیمارستان بستری و مابقی تحت قرنطینه خانگی  هستند.

,

وی همچنین با ابراز خرسندی از تسریع در روند واکسیناسیون افزود: خوشبختانه تسریع در این روند حاصل همکاری خوب مردم ومسئولین بوده است که این روند باید علاوه برتزریق دزاول ودوم در مرحله سوم ،(دوز یاد آور)  نیز مورد توجه ویژه قرار گیرد.

,

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی سمنان در نهایت تصریح کرد: سرعت تکمیل واکسیناسیون مناسب است و امیدوارهستیم دیگر شاهد افراد بالای ۱۲ سال بدون تزریق واکسن نباشیم.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه