اخبار داغ

علیرضا زالی:

اهمیت تزریق دوز سوم واکسن کرونا باید اطلاع‌رسانی شود/ لزوم راه اندازی پویش‌های سلامت محور برای جلب مشارکت خیرین

اهمیت تزریق دوز سوم واکسن کرونا باید اطلاع‌رسانی شود/ لزوم راه اندازی پویش‌های سلامت محور برای جلب مشارکت خیرین
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به ضرورت تمهیدات لازم برای تزریق دوز سوم واکسن کرونا، بر استفاده از ظرفیت رسانه‌ها برای تسریع در روند تکمیل واکسیناسیون تاکید کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا زالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در دیدار با مدیران شبکه و رؤسای مراکز بهداشت، با بیان ضرورت بازمهندسی، بازسازی و تغییر ساختار نیروی انسانی، عمرانی و اعتباری حوزه بهداشت، گفت: تقویت ساختار بهداشتی همواره مورد تاکید وزارت بهداشت بوده و دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تمام ظرفیت خود را برای این منظور به کار گرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی با اشاره به لزوم بهره گیری از ظرفیت خیرین برای تکمیل پروژه‌های بهداشتی و تأمین تجهیزات، تصریح کرد: مراکز بهداشتی تابعه دانشگاه در این زمینه پیشرو هستند و همچنان بهره گیری از این ظرفیت باید در دستور کار حوزه بهداشت باشد.
,
 
,
زالی با اشاره به اعلام رسمی رفع محدودیت‌های سنی برای تزریق دوز سوم واکسن کرونا توسط وزیر بهداشت، گفت: در این راستا باید تمهیدات لازم برای پذیرش و ارائه خدمات به مردم در مراکز واکسیناسیون صورت گیرد. بهره گیری از ظرفیت رسانه و اقناع عمومی برای توجه مردم به اهمیت تزریق دوز سوم نیز نیاز است.
,
 
,
وی در ادامه از برخی از پیشنهادات مسئولان از جمله احیای طرح پژوهش‌های کاربردی HSR، تقدیر از کنشگران درون دانشگاهی و برون دانشگاهی فعال در امر واکسیناسیون و تعامل با بخش خصوصی و تبدیل منابع غیر مولد به درآمد مولد استقبال کرد.
,
 
,
زالی در خصوص طرح هر خانه یک پایگاه سلامت و نقش آن در جذب سفرا و رابطین سلامت، اظهار کرد: این طرح در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، به عنوان دانشگاه پیشرو در اجرای آن، باید با شتاب و نشاط پیگیری شود.
,
 
,
وی ادامه داد: حوزه بهداشت ظرفیت تعریف و اجرای برنامه‌های اجتماعی متنوع را دارد و از همین رو، راه اندازی پویش‌های سلامت محور برای جلب مشارکت خیرین می‌تواند مؤثر باشد.
,
 
,
 
,
منبع: مهر
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه