اخبار داغ

رئیس اداره راه و شهرسازی بروجرد:

۳۹ واحد مسکونی در بافت فرسوده بروجرد، تسهیلات نوسازی دریافت کردند

۳۹ واحد مسکونی در بافت فرسوده بروجرد، تسهیلات نوسازی دریافت کردند
پارسا با بیان اینکه ۲۶۰ هکتار بافت فرسوده وجود دارد، گفت: ۳۹ واحد مسکونی در بافت فرسوده بروجرد، تسهیلات نوسازی دریافت کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد پارسا در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهار داشت: در بروجرد ۲۶۰ هکتار بافت فرسوده وجود دارد که نوسازی واحدهای مسکونی در بافت های فرسوده از سالها قبل در دستور کار قرار گرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

وی افزود: در همین راستا برای هر واحد مسکونی ۱۸۰ میلیون تومان تسهیلات در نظر گرفته شده که ۴۰ میلیون با سود ۹ درصد و ۱۴۰ میلیون نیز با سود بیشتر از ۹ درصد در اختیار متقاضیان قرار می گیرد که نرخ سود بالا سبب شده تا بسیاری از افرادی که تمایل به نوسازی دارند، منصرف شوند.

,

رئیس اداره راه و شهرسازی بروجرد تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون در بروجرد ۳۹ واحد مسکونی تسهیلات بافت فرسوده دریافت کردند که در همین راستا امسال قرار است که برنامه جدیدی اعمال شود تا با تسهیل شرایط، نوسازی در این بافت صورت گیرد.

,

پارسا بیان کرد: افزایش تسهیلات برای واحدهای مسکونی در برنامه ریزی ها لحاظ شده تا با توجه به افزایش قیمت مصالح، ساکنین این واحدها بتوانند اقدام به نوسازی نمایند.

,

وی با اشاره به آسفالت کوچه های بافت فرسوده بروجرد گفت: یکی از برنامه های در دستور کار در این بافتها، آسفالت کوچه هاست که با همکاری شهرداری انجام می شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه