اخبار داغ

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان:

مدیران مدارس حق دریافت هزینه کمک به مدرسه را ندارند

مدیران مدارس حق دریافت هزینه کمک به مدرسه را ندارند
حسن مظفری، مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: دریافت هزینه مدارس از سوی انجمن اولیا و مربیان قانونی بوده و بر اساس مصوبه این انجمن پرداخت می‌شود اما مدیران مدارس حق دریافت این هزینه را ندارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن مظفری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: درخواست مبلغ به عنوان هزینه کمک به مدارس در صورت داشتن مصوبه از سوی انجمن اولیا و مربیان قانونی بوده و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,
 
,
وی با بیان اینکه انجمن اولیا و مربیان در مدارس با برگزاری جلسه در این زمینه تصمیم گیری می‌کنند، افزود: دریافت کمک هزینه از دانش‌آموزان باید بر اساس مصوبه این جلسه باشد.
,
 
,
این مسئول خاطرنشان کرد: مدیران در مدارس اجازه دریافت هزینه از دانش‌آموزان را ندارد و در صورت بروز چنین مشکلی با این افراد برخورد می‌شود.
,
 
,
مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه رئیس انجمن اولیا و مربیان باید مبالغ تعیین شده از سوی این انجمن را درخواست کند، گفت: مدیران مدارس حق دخالت در چنین موضوعی را ندارند.
,
 
,
مظفری یادآور شد: در حال حاضر مدارس از نظر منابع مالی ضعیف هستند و بر اساس مصوبه هئیت وزیران دریافت هزینه از سوی انجمن اولیا و مربیان مشکل قانونی ندارد.
,
 
,
وی در خصوص فعالیت مدارس نیز گفت: در حال حاضر بر اساس دستورالعمل‌های ارسالی از سوی وزارت آموزش و پرورش و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، کلاس‌های درس تشکیل شده و دانش آموزان به صورت حضوری در حال تحصیل هستند.
,
 
,
این مسئول یادآور شد: امسال امتحانات نوبت اول مدارس نیز به صورت حضوری بوده و در حال حاضر برنامه‌ریزی‌های لازم برای برگزاری امتحانات با رعایت دقیق دستورالعمل‌ها در دستور کار آموزش و پرورش استان زنجان است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه