اخبار داغ

فرمانده سپاه تربت حیدریه:

فعالیت‌های بسیج باید منجر به تربیت انسان در تراز انقلاب اسلامی شود

فعالیت‌های بسیج باید منجر به تربیت انسان در تراز انقلاب اسلامی شود
سرهنگ ناصری موحد با بیان اینکه تربیت پایه کردن فعالیت های بسیج نیازمند جهاد است، گفت: بر همین اساس تمام فعالیت های بسیج در سطوح مختلف باید منجر به کادرسازی و تربیت انسان در طراز انقلاب اسلامی شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ احمد ناصری موحد، فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه صبح امروز در گردهمایی فرماندهان سپاه جنوب خراسان رضوی اظهار کرد: ماموریت های بسیج از همان اوایل تشکیل این نهاد مقدس با جهاد آغاز شد، هم در دوران دفاع مقدس. و هم در فتنه ها و توطئه ها بعنوان بازوی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جهادی عمل کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی تصریح کرد: این جهاد در حوزه های عمران آبادانی با گروههای جهادی، سلامت، علمی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی ادامه دارد و هدف متعالی آن کمک به تشکیل تمدن بزرگ اسلامی است.

,

ناصری موحد به رویکرد سازمان بسیج مستضعفین در حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج اشاره داشت و گفت: تمام فعالیت های بسیج از سطح پایگاه تا حوزه و اقشار و سایر سطوح باید تربیت محور باشد، لذا مهمترین سنگر برای تربیت محور کردن فعالیت های بسیج مساجد است و بر همین اساس باید حلقه مفقوده تربیتی در مساجد شناسایی و موشکافانه آن را بررسی کنیم تا منجر به جذب جوانان و نوجوانان در مساجد شود.

,

وی با بیان اینکه تربیت پایه کردن فعالیت های بسیج نیازمند جهاد است، گفت: بر همین اساس تمام فعالیت های بسیج در سطوح مختلف باید منجر به کادرسازی و تربیت انسان در طراز انقلاب اسلامی شود.

,

فرمانده سپاه تربت حیدریه ظرفیت حلقه های صالحین را مهمترین اصل برای تربیت پایه کردن فعالیت های بسیج عنوان کرد و افزود: حلقه های صالحین بسیج باید در آسیب های اجتماعی محلات، اردوهای جهادی، تقویت بنیه علمی دانش آموزان و دانشجویان و همچنین سایر فعالیت های فرهنگی مورد نیاز جامعه ورود اثر بخش داشته باشند.

,

وی با بیان اینکه محور همه فعالیت ها باید مسجد باشد، خاطر نشان کرد: برای اجرای چنین برنامه هایی طلاب و روحانیون و افراد اخلاق مدار، با انگیزه. با برنامه و عمل گرا نیاز است تا بتوانند تشکل ایجاد و نیروها را بروز، تقویت و توانمند کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه