اخبار داغ

ماشین‌سازی ۳۰۰ میلیون محکوم شد

احکام جدید کمیته وضعیت بازیکنان و اطلاعیه کمیته استیناف/ محرومیت قلعه‌نویی چگونه تعلیق شد؟

احکام جدید کمیته وضعیت بازیکنان و اطلاعیه کمیته استیناف/ محرومیت قلعه‌نویی چگونه تعلیق شد؟
کمیته استیناف اطلاعیه‌ای درباره تعلیق باقیمانده محرومیت سرمربی و مربی گل‌گهر صادر کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از فدراسیون فوتبال، کمیته استیناف فدراسیون فوتبال درباره احکام جدید این کمیته، اطلاعیه‌ای به شرح زیر صادر کرد:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

*کمیته استیناف درباره درخواست استیناف امیر قلعه‌نویی و سعید الهویی دائر بر تعلیق باقیمانده مدت محرومیت که امیر قلعه‌نویی به مدت 3 ماه از همراهی تیم خود محروم و به مبلغ 3 میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم بوده و سعید الهویی نیز به مدت 2 ماه از همراهی تیم خود محروم و به پرداخت مبلغ 300 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شده بود، اعلام کرد نظر به محتویات پرونده و فقدان سابقه محکومیت قطعی در فصل جاری، قرار تعلیق اجرای یک دوم محرومیت باقیمانده نامبردگان به مدت یک فصل ورزشی اعم از لیگ برتر و جام حذفی را صادر کرد و چنانچه افراد فوق طی دوران تعلیق مجدداً مرتکب تخلفی شوند، مجازات اصلی تعلیق شده به علاوه مجازات مربوط به تخلف جدید، به دستور رکن قضایی توأمان اجرا خواهد شد.

,

*در مورد درخواست رسول طهماسبی بازیکن سابق تیم فوتبال سردار بوکان که به مدت 6 ماه محرومیت از هرگونه فعالیت مرتبط با فوتبال، فوتسال و فوتسال ساحلی محکوم شده بود و دائر به تعلیق یک دوم محرومیت مذکور، نظر به محتویات پرونده و احراز تنبه نامبرده و توجهاً به فقدان سابقه محکومیتی دیگر، مستنداً به ماده 107 و بندهای 5، 6، 7، 8، 9، 10، 12، 13 و 15 ماده 112 از مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال، قرار تعلیق اجرای یک دوم محرومیت شش ماهه باقیمانده پس از احراز و اجرای یک دوم محرومیت مذکور به مدت یک سال صادر و اعلام می‌شود. این رأی قطعی است.

,

 

,

*احکام جدید کمیته تعیین وضعیت بازیکنان؛ ماشین‌سازی ۳۰۰ میلیون محکوم شد

, *احکام جدید کمیته تعیین وضعیت بازیکنان؛ ماشین‌سازی ۳۰۰ میلیون محکوم شد, *احکام جدید کمیته تعیین وضعیت بازیکنان؛ ماشین‌سازی ۳۰۰ میلیون محکوم شد,

کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال، یک باشگاه لیگ یکی و یک باشگاه لیگ برتری را به پرداخت مطالبات بازیکنان پیشین خود محکوم کرد.

,

آرای صادره کمیته وضعیت بازیکنان به شرح زیر است:

,

*با شکایت رضا آذری از باشگاه ماشین‌سازی به دلیل مطالبه یک میلیارد و 650 میلیون ریالی، این باشگاه به پرداخت مبلغ مورد مطالبه و هزینه دادرسی محکوم شد.

,

*فردین عابدینی از باشگاه ماشین‌سازی شکایت کرد و خواستار مطالبه وجه به مبلغ یک میلیارد و 500 میلیون ریال شد که طبق رأی کمیته وضعیت بازیکنان، باشگاه به پرداخت این مبلغ به انضمام هزینه دادرسی محکوم شد.

,

*‌همچنین باشگاه ماشین‌سازی به دلیل شکایت سعید صادقی جهت مطالبه 915 میلیون ریالی، محکوم به پرداخت این مبلغ و هزینه دادرسی شد.

,

*باشگاه مس رفسنجان به دلیل شکایت علی پورمحمد بابت مطالبه یک میلیارد و 839 میلیون و 240 هزار ریالی، به پرداخت یک میلیارد و 800 میلیون ریال محکوم شد.

,

*‌محمد زارع گشتی از باشگاه گل ریحان البرز بابت الزام به انجام تعهد شکایت کرد که در نهایت، شکایت وی از سوی کمیته وضعیت بازیکنان مردود و قرار رد صادر شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه