اخبار داغ

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان مرکزی:

۳۲ سری جهیزیه، ۱۷۱بخاری و آبگرمکن و ۱۰۸ویلچر در استان مرکزی توزیع شد

۳۲ سری جهیزیه، ۱۷۱بخاری و آبگرمکن و ۱۰۸ویلچر در استان مرکزی توزیع شد
تهامی گفت: ۳۲ سری جهیزیه، ۱۷۱بخاری و آبگرمکن و ۱۰۸ویلچر برای کودکان و نوجوانان در قالب سه پویش در استان مرکزی توزیع شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ تهامی رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان مرکزی در حاشیه رزمایش احسان و همدلی که در مصلی بیت المقدس اراک برگزار شد، گفت: بنیاد احسان وابسته به ستاد اجرایی حضرت امام(ره)، پویش ملی «احسانه» را در سطح کشور آغاز کرده است که در همین راستا ۳۲ سری جهیزیه شامل اقلام تماما ایرانی به خانواده ها و زوجهای جوان کم برخوردار اهدا می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب؛,
 
,
وی افزود: در کنار این، پویش «دلگرمی احسان» توسط بنیاد احسان در حال انجام است که ۱۷۱ بخاری و آبگرمکن در استان مرکزی به نیازمندان اهدا می شود. همچنین بنیاد ۱۵خرداد وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام، در پویشی به نام «مثبت حرکت» ۱۰۸ عدد ویلچر را به کودکان و نوجوانان تا ۱۴ سال اهدا می کند.
,
 
,
رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان مرکزی رقم کمک های اهدا شده در این سه پویش در سطح استان را بالغ بر ۲۵میلیارد ریال دانست و تاکید کرد: در سال ۱۳۹۹، ۵ رزمایش شامل رزمایش همدلی و احسان، رزمایش مشق احسان و رزمایش احسان سلامت در سطح استان انجام شد که در مجموع ۱۲۴هزار بسته معیشتی، لوازم التحریر و بسته های سلامت به عموم مردم استان و به ویژه نیازمندان به ارزش ۱۷میلیارد و ۷۵۰میلیون تومان اهدا شد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه