اخبار داغ

حال ناخوش بازارچه خیاطی زنانه دهدشت+تصاویر

حال ناخوش بازارچه خیاطی زنانه دهدشت+تصاویر
بازارچه خیاطی‌ زنانه دهدشت از لحاظ ساختمانی و فضای داخلی و نبود سرویس بهداشتی در وضعیت نامطلوبی به سر می‌برد و منتظر اقدامی جدی برای رفع مشکلات از سوی شهرداری و شورای شهر است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل صبح زاگرس بازارچه خیاطی‌ها زنانه دهدشت واقع در بازار روز این شهر از لحاظ امکانات برق کشی، سرویس بهداشتی و ... در وضعیت نامطلوبی به سر می برد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

این بازار ۲۰ باب مغازه دارد و  بیش از ۴۰ دوزنده که اکثرا سرپرست خانواده هستند به فعالیت خیاطی مشغولند. بیش از ۲۵ سال از احداث این بازچه می گذرد و ساختمان آن از جهت ایمنی استاندارد های لازم را ندارد.

,
الهام یکی از بانوان خیاط این بازارچه در این باره به خبرنگار ما گفت: بازارچه مشکلات بسیار زیادی دارد و در دوران شورای شهر قدیم و جدید و شهرداران فقط به ما وعده و وعید دادند و تاکنون برای این وضعیت فکری اندیشده نشده است.
,

وی افزود: کاندیدهای شورای شهر در موقع جمع اوری آرا قول های رنگارنگی دادند اما وقتی به پارلمان شهری رسیدند و بر صندلی ریاست تکیه زدند دیگر سراغی از ما نگرفتند.

,
یکی دیگر از بانوان خیاط در خصوص وضعیت بد این بازارچه گفت: سقف با اولین بارش چکه می کند و آب در کف جریان پیدا می کند اما شهرداری اصلا به فکر نیست.
,

وی افزود: خیاطان ماهانه اجاره بها پرداخت می کنند اما دریغ از یک رسیدگی که از طرف شهرداری به وضعیت ساختمان و حتی ساخت سرویس بهداشتی برای این بازارچه انجام دهند.

,
دیگر خیاط این راسته گفت: خودتان ببینید سیم کشی برق به صورت خطرناکی در هم تنیده شدند، چندین مرتبه از دادستانی، شبکه بهداشت و شهرداری امدند اما وضع هیچگونه تغییری نکرد.
,
وی افزود: با این سیستم برق کشی نامنظم و بهم‌ریخته هرلحظه منتظر  اتصالی برق باید باشیم که اگر اتفاق بیفتند تمام بازارچه و مغازه های کنار بازارچه دچار آتش سوزی خواهند شد.
,

به گفته بازاریان یک بار به دلیل اتصال برق در این بازارچه اتش سوزی رخ داده است و مشکلات موجود بازارچه خیاطی‌ها زنانه یکی ۲ مورد نبوده است و برای قدیمی‌ و غیراستاندارد بودن این ساختمان باید فکری شود و میطلبد مسئولان و متولیان شهری مسائل و مشکلات را بررسی کرده و جهت ایمن‌سازی سیم کشی برق، سقف و احداث سرویس بهداشتی این بازارچه تصمیمات جدید بیاندیشند.

,

تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:

, تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:, تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:,

, , , ,

, , , ,

, , , ,

, , , ,

, , , ,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه