اخبار داغ

در رزمایش احسان و همدلی مطرح شد؛

خدمت به معلولان امری واجب است/ راه اندازی ستاد راهبری محرومیت زدایی موجب خدمت بهتر به نیازمندان می شود

خدمت به معلولان امری واجب است/ راه اندازی ستاد راهبری محرومیت زدایی موجب خدمت بهتر به نیازمندان می شود
آیت الله دری نجف آبادی گفت: خدمت به معلولان امری واجب و ضروری برای همه دستگاه ها از جمله کمیته امداد، بهزیستی، بنیاد امام و تمام مسئولین است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی، در رزمایش احسان و همدلی که به همت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) برگزار شد، گفت: خدمت به معلولان امری واجب و ضروری برای همه دستگاه ها از جمله کمیته امداد، بهزیستی، بنیاد امام و تمام مسئولین است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

وی با اشاره به اهمیت مسئله ازدواج و تشکیل خانواده، افزود: از استاندار مرکزی می خواهیم هر آنچه می تواند در این زمینه تلاش کند چرا که بنا بر آمار استان مرکزی دومین استان پیر کشور است و بایستی با اقدامات صحیح در راستای جوان سازی جمعیت قدم برداشت.

,

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: اهدای لوازم گرمایشی به نیازمندان نیز اقدام بسیار مناسبی است ولی در کنار آن بایستی صرفه جویی را نیز مد نظر قرار داد.

,

فرزاد مخلص الائمه استاندار مرکزی نیز در این برنامه گفت: متاسفانه با وجود نهاد های حمایتی بسیاری که در کشور وجود دارد از جمله ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، هنوز هم چهره فقر و محرومیت در جامعه وجود دارد و این بایستی مورد کارشناسی و آسیب شناسی قرار بگیرد.

,

وی افزود: این مسئله در حالی است که اگر پای گزارشات هر کدام از این نهاد های حمایتی بنشینیم، تصور می شود تمام محرومیت کشور با اقدامات آن نهاد از بین رفته است.

,

مخلص الائمه با بیان اینکه نهاد های خصوصی این حوزه کار خود را بهتر از نهاد های دولتی انجام می دهند، ادامه داد: بنظر می رسد سهم دولت در این بین بسیار مهم است و بایستی از موازی کاری های احتمالی در این زمینه جلوگیری کرد.

,

وی با اشاره به تصمیم استانداری مرکزی مبنی بر راه اندازی ستاد راهبری محرومیت زدایی در سطح استان، گفت: در این ستاد از هر دستگاه اجرایی که مرتبط با امر محرومیت زدایی است نماینده ای حضور دارد تا با اتخاذ تصمیمات مهم، خدمات بهتر و در شأن نیازمندان و همینطور در شأن نظام جمهوری اسلامی به محرومان صورت بگیرد تا به سمت حذف فقر و محرومیت حرکت کنیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه