اخبار داغ

در معاملات امروز؛

قیمت دلار ۱۰۸ تومان کاهش یافت/ قیمت سکه ۳۴ هزار تومان افزایش داشت+قیمت‌ها

قیمت دلار ۱۰۸ تومان کاهش یافت/ قیمت سکه ۳۴ هزار تومان افزایش داشت+قیمت‌ها
در معاملات امروز قیمت ارز کاهش یافت، به طوری که نرخ دلار ۱۰۸ تومان ارزان‌تر شد و ۲۷ هزار و ۸۶۷ تومان معامله شد، در حالی که سکه امامی با ۳۴ هزار تومان افزایش به ۱۳ میلیون و ۴۰۷ هزار تومان رسید
[

به گزارش خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امروز قیمت انواع طلا، سکه افزایشی شد و انس جهانی طلا نیز با توجه به تعطیلات میلادی بدون تغییر با ۱۴ و نیم دلاری افزایش ثابت بود.

هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز (هم‌اکنون) نسبت روز گذشته ۳۴ هزار تومان افزایش یافت و به قیمت ۱۳ میلیون و ۴۷ هزار تومان رسید.

قیمت سکه طرح قدیم هم با افزایش ۴۹ هزار تومانی حدود ۱۲ میلیون و ۸۹۷ هزار تومان دادوستد شد.

نیم سکه در جریان معاملات روز جاری ۱۰ هزار تومان افزایش یافت و ۶ میلیون و ۸۱۰ هزار تومان و ربع سکه با ۵۰ هزار تومان افزایش ۳ میلیون و ۹۰۵ هزار تومان معامله شد. هم‌اکنون سکه یک گرمی هم ۲ میلیون و ۳۵۱ هزار تومان است.

قیمت هر انس طلا در بازارهای جهانی امروز با در نظر داشتن تعطیلات میلادی بدون کهش یا افزایش ۱۴ دلار و ۴۹ سنت در محدوده  ۱۷۸۳ دلار و ۳۸ سنت معامله شد.

هر گرم طلای ۱۸عیار امروز در بازار داخلی با افزایش ۴ هزار و ۲۰۰ تومانی حدود یک میلیون و ۳۰۵ هزار تومان و هر گرم طلای ۲۴ عیار با افزایش ۶ هزار تومانی، یک میلیون و ۷۴۰ هزار تومان قیمت خورد.

نرخ هر دلار آمریکا به عنوان شاخص بازار ارز امروز نسبت به روز گذشته ۱۰۸ تومان کاهش یافت و ۲۷ هزار و  ۸۶۷ تومان معامله شد.

هر اسکناس یورو نیز با ۱۰۷ تومان کاهش به ۳۱ هزار و ۵۴۶ تومان رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه