اخبار داغ

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی خبر داد

تهیه ۱۹۵ عنوان کتاب در حوزه فرهنگ ایثار و شهادت در استان مرکزی

تهیه ۱۹۵ عنوان کتاب در حوزه فرهنگ ایثار و شهادت در استان مرکزی
کریمی گفت: ۱۹۵ عنوان کتاب به برکت کنگره شهدای استان مرکزی و گفتمان سازی ها در راستای تببین فرهنگ ها و ارزش های اسلامی چاپ شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛ غلامرضا کریمی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی عصر امروز در همایش کمیته خادمین شهدای استان مرکزی اظهار کرد: یکی از مهمترین مولفه های پیروزی در دفاع مقدس تفکر و رفتار بسیجی بود که توسط ملت ایران برای دفاع همه جانبه از کشور رقم خورد و موجب رفع توطئه های دشمنان شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,

وی افزود: اگر امروز به شهدا، جانبازان، رزمندگان و خانواده معظم شهدا افتخار میکنیم به دلیل این است که عزت، اقتدار و امنیت کشور برگرفته از دفاع مقدس و مجاهدت ها و ایثارگری های این عزیزان است واین فرهنگ ارزشمند که شاخصه های زیادی در آن نهفته در طول این سال ها توانسته کشور را از توطئه های دشمنان نجات دهد.

,

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی با بیان اینکه دفاع مقدس نماد ایستادگی ومقاومت ملت ایران است،گفت: این نماد و تفکر ارزشمند در طول سال های گذشته توانسته موفقیت های بسیاری کسب کند و امروز وظیفه داریم علاوه بر جلوگیری از تحریف این فرهنگ آن را به درستی به نسل جدید جامعه منتقل کنیم.

,

وی ادامه داد: خوشبختانه به برکت وجود تفکر دینی و انقلابی حاکم در کشور فرهنگ های ارزشی در جامعه همواره پویا و زنده است و اقشار مختلفی برای زنده نگه داشتن فرهنگ های ارزشی تلاش می کنند که قابل تقدیر است.

,

کریمی اضافه کرد: ترویج و تقویت فرهنگ دفاع مقدس که از رسالت های مجموعه حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس است نیازمند مشارکت سایر گروه ها و آحاد مردم است چراکه دفاع مقدس مردمی بود و امروز باید برای زنده نگه داشتن این فرهنگ ارزشمند مردم باید پای کار باشند.

,

وی تأکید کرد: یکی از اولویت های مهم برنامه های در راستای فرهنگ ایثار و شهادت مردمی بودن آنها است و قطعا اقدامات تاثیرگذار و ماندگار با این رویکرد ماندگار می شود و خادمین شهدا در این مسیر باید پیشگام باشند.

,

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی  با اشاره به اقدامات انجام شده در طی سالیان گذشته بیان کرد: در راستای انتقال فرهنگ و ترویج ایثار و شهادت در طی ۷ سال گذشته استان مرکزی عملکرد درخشانی دارد و از برگزاری کنگره مردمی نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس ۶۲۰۰ شهید تا تهیه دانشنامه و یک میلیون سند در حوزه دفاع مقدس اقدامات مهمی به ماندگار مانده است.

,

وی خاطر نشان کرد: همچنین چاپ ۱۹۵ عنوان کتاب به برگت کنگره شهدای استان مرکزی و گفتمان سازی ها در راستای تببین فرهنگ ها و ارزش های اسلامی از اقدامات مهم دیگر است که با قوت ادامه دار خواهد بود و ستاد کنگره شهدای استان مرکزی تحت عنوان گام دوم فعالیت های خود را با قوت در همه ابعاد ادامه خواهد داد.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه