اخبار داغ

سرمربیان نساجی و پدیده چه گفتند؟

الهامی: ۳۰۰ میلیون از قراردادم را برای ترمیم ورزشگاه می‌دهم/ میثاقیان: هر دو گل نساجی مشکل داشت

الهامی: ۳۰۰ میلیون از قراردادم را برای ترمیم ورزشگاه می‌دهم/ میثاقیان: هر دو گل نساجی مشکل داشت
سرمربیان تیم‌های فوتبال نساجی و پدیده پس از دیدارشان در نشست خبری به اظهارنظر پرداختند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ساکت الهامی در نشست خبری بعد از دیدار نساجی و پدیده اظهار داشت: اصلا جای هیچ صحبتی در مورد مسائل فنی باقی نمی‌ماند.نه اینکه چون بردیم بگویم خوب بازی کردیم ولی یک فوتبال بدون برنامه و ریتم برای هر دو تیم رقم خورد.فوتبال مد نظر خودم و هواداران ما اصلا اینی نبود که دیدید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی افزود: من بابت نتیجه به هوادارانمان تبریک می‌گویم ولی از آنها عذر‌خواهی می‌کنم چون کیفیت فوتبال ما این نیست. مردم مازندران و طرفداران نساجی و همه آنها می‌دانند این نوع بازی باب میل من نیست. دو بازی را به خاطر بازی با کیفیت از دست دادیم.
,
 
,
سرمربی تیم فوتبال نساجی خاطرنشان کرد: دست تک تک بازیکنان تیمم را می‌بوسم که در این زمین سنگین که شرایط بازی را نداشت بازی کردند. من قصد خراب کردن کسی را ندارم، این شرایط زمین است، همه باید دست به دست هم بدهیم، من باید به آقای رنگرز کمک کنم و او هم به مسئولان استان.همه باید کمک کنیم این زمین از چنین شرایطی خارج شود. نساجی هویت مازندران است و باید این زمین درست شود.
,
 
,
وی تاکید کرد:با احترام به همه زمین ورزشگاه ساری بدترین زمین تاریخ 21 دوره لیگ برتر است.اگر قبل از بازی به مصاحبه من دقت کرده باشید گفتم اگر مسابقه را ببریم روی اتفاق است و اگر ببازیم هم روی اتفاق است.ما سبک فوتبالمان را عوض کردیم و به قول امروزی‌ها علم‌مان را بالاتر بردیم. به داور خسته نباشید می‌گویم که در این زمین از عهده قضاوت مسابقه برآمد.من داور بازی را می شناسم. او یکی از داوران جوان و باهوش و با متانت ما است و به او به خاطر قضاوتش تبریک می‌گویم.
,
 
,
الهامی در خصوص اعتراضاتی که از سوی نیمکت پدیده به داور می‌شد تاکید کرد: بهتر است من در مورد تیم‌حریف صحبت نکنم چون آنها دیدگاه خودشان را دارند. این‌ها مسائلی است که ناظر بازی به آن باید توجه کند. پدیده تیم خوبی است و به آقای میثاقیان که استاد من است تبریک می‌گویم. این تیم با تیم 2-3 هفته اول خیلی متفاوت بود و مطمئن باشید این تیم از جایگاهش جدا خواهد شد.
,
 
,
سرمربی نساجی در خصوص تاثیر بازگشتش به نیمکت این تیم و اینکه آیا بهتر نیست کمی صبور تر باشد عنوان کرد: قطعا اگر آرامش داشته باشم کاملا با شما موافق هستم. اینکه من چند هفته کنار خط نبودم و تیم صدمه خورد را قبول ندارم چون اعضای کادر فنی ما زحمت کشیدند.من هم بودم و به آن جمع اضافه می‌شدم تیم ما قوی تر می‌شد.
,
 
,
وی در خصوص اینکه در چند صحنه تمرکز خود را از دست داد و اینکه بهتر است آرامش را به تیمش برگرداند گفت: امروز به جز یک صحنه که اتفاق افتاد مساله خاصی رقم خورده باشد. نجفی امروز خیلی تلاش کرد و جزو بازیکنان با غیرت ما است و به خاطر همان صحنه اعتراض کردم. اتفاقا الان او در رختکن در حال تزریق برای بهتر شدن دردش بود. صادقانه می‌گویم من به این امید در نساجی ماندم که تیم‌های بزرگ به وطنی قائمشهر بیایند و با آنها بازی کنیم. هیمن حالا می‌گویم مردانه حاضرم قرارداد من را کمتر کنند تا ورزشگاه وطنی سر و سمانان بگیرد. حاضر هستم 300 میلیون بدهم که این زمین درست شود تا من هم یک کمک کرده باشم.
,
 
,
الهامی تاکید کرد: لیاقت رنگرز و این استان زیاد است. اینجا پهلوان خیز ترین استان کشور است. ایران باید به مازندران ببالد. علاوه بر کشتی و وزنه‌برداری فوتبال این استان هم پرافتخار است. در خیلی از کشورها چندین هزار دلار هزینه می‌کنند تا تماشاگر را به ورزشگاه بیاورند.در قطر این اتفاق افتاد و وقتی دیدند که نمی‌توانند در کشورهای اروپایی هزینه کردند.نساجی در آمل، بابل، کیاکلا و ...کل مازندران سرای من است. 
,
 
,
اکبر میثاقیان بعد از باخت 2 بر صفر مقابل نساجی مازندران در نشست خبری اظهار داشت: بازی در این زمین که خیلی سخت بود در این چند روز گفته می‌شد بازی در مشهد، ساری، تهران یا قائمشهر است. کیفیت زمین برای ما و حریف خیلی سخت بود. برای حریف کمی آسان‌تر بود زیرا در این زمین بازی کرده بودند. امروز فوتبال نبود، بکش بکش بود ما زیر توپ می‌زدیم و آنها زیر توپ می‌زدند. حریف از میزبانی به نحو احسن استفاده کرد. هم پنالتی مشکوک بود و صدرصد پنالتی نبود  و هم گل دوم نساجی هم آفساید بود. داور نیستم و چشمانم هم زیاد قوی نیست زیرا سنم بالا رفته است ولی فکر می‌کنم پنالتی  درست نبود و گل دوم هم آفساید بود. 
,
 
,
وی افزود: نیمه اول خوب بازی کردیم در نیمه دوم بعد از گل بهم پاشیدیم. روی هم رفته روزهای خوبی نداریم تیمی هستیم که خیلی غریب هستیم و حق‌مان نیست این همه غریب باشیم. در هر جا می‌رویم بهترین بازی‌ها را می‌کنیم و حق‌مان این نیست. مطمئنم بازیکنان ما بهتر خواهند شد.
,
 
,
امروز هم خیلی ناراحت بودم با هم خیلی سربازی بحث کردیم که چرا اینطور بازی کردیم، خود بازیکنان هم ناراحت بودند که چرا نتوانستیم خوب بازی کنیم. فشار زیادی روی تیم ما هست. بعد از اتفاقات رخ داده هنوز فشار در تیم ما هست. ذهنیت ها پاک نشده است. بازیکنان باید این ذهنیت را فراموش کنند و برویم امتیاز بگیریم چون وضعیت خوبی در جدول لیگ نداریم. 
,
 
,
سرمربی پدیده در مورد اعتراض‌های زیاد او به داور، مسئولان و حتی خبرنگاران حاضر در جایگاه عنوان کرد: آنها خبرنگاران نبودند تماشاگر بودند. یعنی 300 خبرنگار ساری دارد؟!  بالا 300 نفر بودند. یعنی استان شما این تعداد خبرنگار دارد؟! در شهر ما یک نفر هم نمی‌آید.  
,
 
,
وی در مورد اینکه تمامی خبرنگاران آی دی کارت داشتند، عنوان کرد: ما خیلی مظلوم هستیم. اینکه می‌گویید مغلطه می‌کنیم این طور نیست. باختیم و حرفی نداریم اما در پشت سر نیمکت آنها بالای 30 نفر روی نیمکت بودند ما چهار نفر بودیم. اینطور صحیح نیست. بازیکنان ما از ناحیه داور و زمین تحت فشار بودند. در نیمه اول بد بازی نکردیم ولی در نیمه دوم که شرایط زمین بدتر شد بد بازی کردیم وباختیم. 
,
 
,
میثاقیان در مورد شرایط و امکانات تیم پدیده و اینکه حتی مدیر رسانه‌ای تیم بلیت هواپیما برایش گرفته نشده گفت: نه اینطور نیست او بلیت گیر نیاورده است. ما خودمان با هواپیما می‌رویم این حرف‌ها خوب نیست زیرا به باشگاه‌ توهین می‌کنید. رجب زاده مدیر رسانه‌ای و شکری مشاور باشگاه بلیت گیرشان نیامد. پروازهای ساری کم و شلوغ است و اینگونه نیست که ما برایشان بلیت نخریده باشیم و بگویید وضع باشگاه خوب نیست. یعنی باشگاه یک تومان برای خرید بلیت ندارد؟ این طور نیست. 
,
 
,
سرمربی پدیده در مورد اینکه در مسابقات خارجی فوتبال یک سرمربی کنار خط حضور دارد اما در کشورمان و اکثر تیم‌ها کنار خط خیلی شلوغ است و شما خودتان یک متر داخل زمین رفتید، آیا در خارج قوانین سفت و سختی داریم اما در کشورمان اینگونه نیست، گفت: من 30 سال مربی هستم و اصلا به داور توهین نکردم و همه اخلاق و رفتارم را م‌ی‌شناسند. جوانتر هم بودم اصلا خط را نمی‌بینیم. در کشورمان هم مقررات دارد و به ما کارت زرد نشان داد. امروز با سیدصالحی 4 نفر روی نیمکت حضور داشتیم.آنها 8-9 مربی داشتند، ما تدارکات هم نداشتیم.  در کشورمان هم قوانین وجود دارد و اگر مربی کارت بگیرد محروم می‌شود. شیوه مربیگری من اینطوری است که کنار خط ورجه و وورجه کنم.هر کسی یک رفتاری در مربیگری دارد. 
,
 
,
وی در مورد اینکه نگران حال شما هستیم، عنوان کرد: اصلا حال‌مان خراب خراب است و غصه من را نخورید. 
,
میثاقیان در مورد اینکه با این شرایط و مشکلات مالی که گفتید در تیم هست می‌مانید یا نه گفت: کی گفت مشکل مالی؟! الکی حرف در دهن ما می گذارید من کی گفتم مشکلات مالی داریم؟ این مشکلات شخصی است که باشگاه دارد. 
,
 
,
انتهای پیام
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه