اخبار داغ

اگر قرار به تغییر نتایج بود، الان در دسته اول بازی می‌کردید

حمله تند گل‌گهر به استقلال؛ ریاضی یاد بگیرید، دنبال آویزان شدن و گدایی امتیاز نباشید!

حمله تند گل‌گهر به استقلال؛ ریاضی یاد بگیرید، دنبال آویزان شدن و گدایی امتیاز نباشید!
اعتراض باشگاه استقلال به حضور مهاجم گابنی در گل گهر که با مصاحبه امروز بیژن طاهری سرپرست استقلال همراه شده بود، با پاسخ تندی از سوی باشگاه سیرجانی همراه شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رسانه رسمی گل گهر، بعد از بیانیه باشگاه استقلال و انتقاد به حضور بازیکن گابنی گل گهر، حالا حیدر افسری سرپرست تیم فوتبال گل گهر به آن پاسخ داده است. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
حیدر افسری سرپرست باشگاه گل گهر در این باره گفت: ما قصد داشتیم با احترام و در کمال آرامش به کار خودمان ادامه دهیم و در مورد دیگر تیم‌ها صحبتی نکنیم. اما متاسفانه حرفهایی مطرح می‌شود که خلاف اخلاق حرفه‌ای و حتی عمومی است. در ماجرای انتقال بایناما به گل‌گهر ما همه مراحل قانونی را طی کردیم و پس از مکاتبه مستقیم فدراسیون فوتبال ایران با فدراسیون گابن مجوز بازی او صادر کرد و نص صریح قانون در هیچ حالتی او را بازیکن غیرقانونی نمی‌داند. اگر وکلای باشگاه تان حرف دیگری به شما زده اند، فریبتان داده‌اند. 
,
 
,
حیدری در ادامه حرف هایش با اشاره به شرایط استقلال اضافه کرد: جای فرافکنی و انتقال استرس و فشار بابت هزینه‌های فراوان و نتیجه گیری ضعیف در زمین فوتبال تلاش کنید و به موفقیت برسید و دنبال گدایی امتیاز و آویزان شدن به دیگر باشگاه های  محترم نباشید.
,
 
,
سرپرست باشگاه گل گهر به ماجرای جذب آیاندا پاتوسی توسط باشگاه استقلال در گذشته پرداخت و در این زمینه اینطور توضیح داد: بهتر است در مورد حضور پاتوسی و بازی او برای استقلال صحبت کنید که هیچکدام از تشریفات قانونی را طی نکرد با دستنویس مربی وقت آفریقای جنوبی و داستان‌های عجیب در استقلال بازی کرد که اگر قرار به تغییر نتایج بود الان در دسته اول بازی می‌کردید.
,
 
,
افسری در ادامه حرف‌هایش با اشاره به حضور بازیکنان خارجی در هفته های ابتدایی در ترکیب استقلال گفت: در همین فصل بازبکنان خارجی شما بدون ضمانتنامه بانکی ثبت قرارداد کردند و با توسل به مراجع فراقانونی توانستید مجوز بازی آنها را بگیرید. راستی با ۴٠٠ میلیارد بدهی چطور مجوز حرفه ای گرفتید و یا نحوه گرفتن مجوز پزشکی مهاجم 400 هزاردلاری که خریدید چگونه طی شد؟ 
,
 
,
در شرایطی که باشگاه استقلال و بیژن طاهری درخواست کاهش 8 امتیاز از گل گهر را داشته اند، افسری در این خصوص اینطور واکنش نشان داد: فقط می‌توانم بگویم آقایان حداقل به علم ریاضیات احترام بگذارند و شمارش را یاد بگیرند چون ما از 3 بازی 7 امتیاز گرفتیم و خوب نیست در عصر اینترنت ریاضیات ضعیفی داشته باشیم. آنهایی که این حرفها را به شما دیکته می‌کنند بهتر است به ریاضی ساده هم اهمیت بدهند و فرار رو به جلو را کنار بگذارند.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه