اخبار داغ

گزارش؛

کلاف سردرگم انتخاب شهردار کرمانشاه/ این قصه تلخ کی به سرانجام خوب می رسد؟!

کلاف سردرگم انتخاب شهردار کرمانشاه/ این قصه تلخ کی به سرانجام خوب می رسد؟!
برای کرمانشاه هنوز شهردار انتخاب نشده است. همین یک کافی است تا بدانیم مشکلات کرمانشاه چقدر است!
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرصادنیوز، برای کرمانشاه هنوز شهردار انتخاب نشده است. همین یک کافی است تا بدانیم مشکلات کرمانشاه چقدر است!

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,

دلیل این وضعیت نامناسب برای شهر کرمانشاه را بایستی از اعضای شورای شهر پرسید! آن هایی که از مردم رای گرفته اند تا شهردار را انتخاب کنند اما هنوز انتخاب نکرده اند!

,

در جلسه امروز انتخاب شهردار هم پنج نفر اقلیت غائب بودند

, در جلسه امروز انتخاب شهردار هم پنج نفر اقلیت غائب بودند, در جلسه امروز انتخاب شهردار هم پنج نفر اقلیت غائب بودند,

هاشم درویشی در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز، با بیان اینکه فرآیند انتخابات با رای مردم انجام می شود و انتخاب شهردار نیز توسط اعضای شورای شهر که منتخب مردم هستند، صورت می گیرد، اظهار داشت: در حال حاضر یکی از افراد به عنوان شهردار به مرحله نهایی رسیده و توانسته با شش رای، اکثریت آرا را به خود اختصاص دهد که باید مورد نقد قرار گیرد و سپس تایید شود.

, مرصادنیوز,

وی با گلایه از اینکه برخی دوستان نمی گذارند جلسه انتخاب شهردار به حدنصاب برسد، افزود: اگر جلسه مذکور به حد نصاب می رسید باید سه هفته پیش شهردار مشخص می شد.

,

عضو شورای شهر کرمانشاه تصریح کرد: متاسفانه عزیزان کم لطفی کردند و در جلسات قبلی غایب شدند، در جلسه امروز هم پنج نفر اقلیت غائب بودند و به دلیل عدم حضور این افراد جلسه به حد نصاب قانونی نرسید.

,

درویشی با بیان اینکه فرماندار یا هیئت حل اختلاف باید برای رسیدگی به غیبتها جلسات فوق العاده تشکیل دهد، گفت:  طی جلسه امروز بنده، احسانی، آزادی، سید میثم موسوی اجاق، کامبیز غلامی، پیمان موسوی حاضر بودیم.

,

وی با برشمردن پیامدهای منفی تاخیر در انتخاب شهردار خاطرنشان کرد: برنامه ۱۴۰۱ در حال تدوین است که البته ایراداتی دارد و شهردار باید بر آن تسلط یابد همچنین با توجه به در پیش داشتن فصل زمستان باید برای مقابله با وضعیت احتمالی بحران بارش برف و باران برنامه ریزی شود و با نزدیک شدن به شب عید هم باید تمهیدات لازم اندیشیده شود.

,

درویشی با بیان اینکه دوستانی که نام آنها اقلیت است، همکار هستند انتظار می رود در انتخاب شهردار همراهی کنند، افزود: همواره اختلاف سلیقه وجود دارد عده ای روی یک فرد و عده ای دیگر روی فرد دیگری به عنوان شهردار نظر دارند بالاخره این موضوع به رای گیری سپرده می شود پس هرچه رای اکثریت باشد باید همه در برابر آن تمکین کنند.

,

وی عنوان کرد: انتظار می رود دیگر دوستان هم حضور یابند تا آن گونه که درخور مردم است بتوانیم شهرداری را اداره کنیم.

,

مسئولان استانداری و فرمانداری باید درخواست برگزاری جلسه فوق العاده داشته باشند

, مسئولان استانداری و فرمانداری باید درخواست برگزاری جلسه فوق العاده داشته باشند, مسئولان استانداری و فرمانداری باید درخواست برگزاری جلسه فوق العاده داشته باشند,

احسان احسانی نیز در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز، اظهار داشت: امروز پنجمین جلسه ای بود که برخی دوستان در جلسه حاضر نشدند و غیبت کردند که این موضوع سبب می شود بسیاری از برنامه های شهرداری بر روی زمین بماند و معطل تصمیم گیری اعضای شورای شهر باشد.

, مرصادنیوز,

عضو شورای اسلامی شهر کرمانشاه گفت: با توجه به شرایط فعلی باید فرماندار کرمانشاه ورود کند و بر اساس قانون جلسه فوق العاده برگزار کند.

,

احسانی تصریح کرد: مسئولان استانداری و فرمانداری با لحاظ حساسیت و دلسوزی شان نسبت به وضعیت شهر باید درخواست برگزاری جلسه فوق العاده داشته باشند.

,

وی افزود: تاخیر در انتخاب شهردار ضربات فراوانی به پیکره شهرداری خواهد زد.

,

احسانی تصریح کرد: بسیاری از برنامه های شهرداری شامل لوایح، بودجه سال آینده، توافقات و مباحث درآمدی بر روی زمین مانده است.

,

وی افزود: انتخاب شهردار که مهم‌ترین و اصلی ترین وظیفه شورا است به دلیل عدم حضور برخی اعضای شورای شهر انجام نشده بر همین مبنا مراجع نظارتی باید ورود کنند و جلسه فوق العاده تشکیل دهند تا بیش از این شاهد تاخیر نباشیم.

,

پیش از تشکیل جلسه نیز پوریا فخری از عدم برگزاری جلسه طی امروز و موکول شدن آن به هفته آینده خبر داد.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه