اخبار داغ

شریفیان: رویکرد مجلس تقویت نهادهای مرتبط با ورزش است

شریفیان: رویکرد مجلس تقویت نهادهای مرتبط با ورزش است
نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی معتقد است ورزش قهرمانی با الگو سازی اجتماعی که ایجاد می کند قطعا می‌تواند توسعه دهنده ورزش همگانی باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی شریفیان، نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی گفت: سرمایه گذاری در ورزش به ویژه ورزش قهرمانی از جمله ورزش محبوب فوتبال را موجب تقویت نشاط اجتماعی می دانم و قطعاً رویکرد مجلس تقویت نهادهای مرتبط با ورزش است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: تقویت نشاط اجتماعی و بالا بردن احساس هویت ملی در نتیجه موفقیت های بین المللی تیم های ورزشی در صحنه های مختلف از دیگر نتایج توجه ویژه به ورزش قهرمانی است.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با ذکر مواردی از موفقیت های تیم های ملی کشور در حوزه های بین المللی، ادامه داد: ورزش فوتبال از سالهای دور در کشور ما مورد علاقه مردم بوده و بخش بسیار بزرگی از خاطره جمعی مردم ما با موفقیت تیم ملی فوتبال در مسابقات و دوره های پیاپی جام های قهرمانی بین المللی و منطقه ای عجین شده است.
شریفیان با اظهار امیدواری در خصوص موفقیت تیم ملی برای صعود هرچه سریع تر به جام جهانی آینده، اظهار داشت: فوتبال، ورزش قابل پیش بینی‌ای نیست و البته به عنوان یک ورزش دوست مثل دیگر هموطنان خواستار موفقیت تیم ملی فوتبال ایران در مسابقات آتی هستم تا یک بار دیگر شاهد حضور این تیم پر افتخار در مسابقات بین‌المللی جام جهانی باشیم.
وی در رابطه با موضوع اساسنامه پیشنهادی فدراسیون بین المللی فوتبال و بررسی آن در مجلس شورای اسلامی بر اهمیت توجه و دقت کافی در این موارد تاکید کرد و گفت: در موضوع اساسنامه فدراسیون فوتبال باید تمام ملاحظات مرتبط با این مسئله در نظر گرفته شود تا در آینده تعارضات قانونی و یا ابهامی برای اجرای آن باقی نماند و هر تصمیمی که مجلس بگیرد قطعا با رویکرد تقویت نهادهای مرتبط با ورزش در کشور خواهد بود.

,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه