اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:

تمام دستگاه‌های اجرایی و قضایی خراسان شمالی، استاندار جدید را همراهی کنند

تمام دستگاه‌های اجرایی و قضایی خراسان شمالی، استاندار جدید را همراهی کنند
حجت‌الاسلام رضا نوری گفت: تمامی دستگاه‌های اجرایی، قضایی و نهادهای دانشگاهی و حوزوی با وحدت و همدلی استاندار جدید خراسان شمالی را همراهی کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصراترک، حجت الاسلام رضا نوری، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی صبح امروز در آیین تکریم و معارفه استاندار خراسان شمالی با قدردانی از زحمات سه ساله محمدعلی شجاعی، استاندار خراسان شمالی اظهار کرد: استاندار سابق خراسان شمالی، طی سه سال گذشته امور را به صورت اجرایی و نه بر اساس رویکردهای جناحی و گروهی به پیش بردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک,

وی ادامه داد: ایشان مدیریتی داشتند که برای پیشبرد امور، در میدان کار حضور داشتند و تلاش کردند با وجود کمبودها و تحمل سختی ها از حجم مشکلات و کمبودها بکاهند.

,

حجت الاسلام نوری افزود: این در حالی است که هنوز کمبودها و مشکلات زیادی وجود دارد که استاندار جدید باید برای رفع آنها تلاش کند.

,

وی خاطر نشان کرد: در دوره مدیریت محمدعلی شجاعی، استاندار پیشین خراسان شمالی دو دوره انتخابات سالم برگزار شد.

,

نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی در ادامه به انتصاب حسین نژاد به عنوان استاندار جدید نیز اشاره و اظهار کرد: استاندار جدید، چهره علمی و اجرایی هستند که امیدوار هستیم ایشان با تکیه بر این تجربیات، کمبودهای استان را مبتنی بر ظرفیت های موجود استان مرتفع کنند.

,

وی خواستار شد: تمامی دستگاه های اجرایی، قضایی و نهادهای دانشگاهی و حوزوی با وحدت و همدلی استاندار جدید خراسان شمالی را همراهی کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه