اخبار داغ

مدیر هنری اداره‌کل حفظ آثار دفاع‌ مقدس کرمان خبر داد؛

فراخوان جشنواره «آوای بچه‌های حاج قاسم» در کرمان

فراخوان جشنواره «آوای بچه‌های حاج قاسم» در کرمان
امیررضاخواب‌ بینان از برگزاری جشنواره «آوای بچه‌های حاج قاسم» در استان کرمان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "راه آرمان" امیررضا خواب‌بینان مدیر هنری و امور سینمایی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کرمان اظهار داشت: مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری بسیج استان کرمان به منظور شناسایی استعدادهای هنری، ایجاد انگیزه مضاعف در میان نوجوانان و جوانان برای ورود جدی به عرصه فعالیت‌های فرهنگی و هنری، تقویت روحیه نشاط و شادابی و نیز معرفی ظرفیت های موجود و بسیار ارزشمند، در نظر دارد به صورتی کاملاً متفاوت برای اولین بار در کرمان «جشنواره آوای بچه‌های حاج قاسم» را برگزار کند.

وی افزود: این جشنواره با مشارکت بسیج هنرمندان، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، حوزه هنری استان کرمان و بنیاد مکتب حاج قاسم برگزار می‌شود.

خواب بینان گفت: اجرای این جشنواره برای دختران و پسران به صورت مجزا برگزار خواهد شد و گروه سنی شرکت در این جشنواره ۱۰ تا ۱۴ سال و ۱۵ تا ۳۰ سال است.

وی تصریح کرد: گروه های سرود باید حداکثر تا اول دی سال جاری کلیه مدارک و آثار در قالب لوح فشرده به صورت HD و mp۳ به دبیرخانه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارسال کنند و یا از طریق پیام رسان‌ها (وات ساپ، ایتا، سروش) به شماره ۰۹۳۰۹۲۵۰۳۰۱ ارسال شوند.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیش‌تر می‌توانند با شماره ۰۳۴۳۲۲۴۱۴۸  تماس بگیرند و یا به دبیرخانه جشنواره به نشانی کرمان بلوار شهید عباسپور «پارادیس» موزه دفاع مقدس، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کرمان، مراجعه کنند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, "راه آرمان",
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه