اخبار داغ

مدیر آبفای کرج:

مشکل ماسه در آب شرب "آق تپه" مهرشهر با اتصال به تصفیه‌خانه رفع شد/ مردم علی‌رغم مشکلات اقتصادی، اقدام به نصب مخزن کنند

مشکل ماسه در آب شرب "آق تپه" مهرشهر با اتصال به تصفیه‌خانه رفع شد/ مردم علی‌رغم مشکلات اقتصادی، اقدام به نصب مخزن کنند
علی مجدی‌نسب گفت: تابستان اخیر در عملیاتی دو ماهه ارتباط منطقه آق‌تپه با خط اصلی توزیع آب در تصفیه‌خانه شماره ۲ برقرار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مدیر آبفای کرج درباره وجود ماسه در آب شرب آق تپه مهرشهر، طی گفت‌وگویی با خبرنگار تیتریک، گفت: تابستان اخیر در عملیاتی دو ماهه ارتباط منطقه آق تپه با خط اصلی توزیع آب در تصفیه خانه شماره ۲ برقرار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,

علی مجدی نسب با اشاره به اینکه مشکل افت فشار آب در آق تپه مرتفع شده است، افزود: ارتباط منطقه با آب تصفیه شده در راستای تعادل بخشی فشار و کیفیت آب انجام خواهد شد، الزام قانونی مشخص می کند که مشترکین اقدام به نصب مخزن یا پمپ کنند.

,
وی اظهار داشت: متاسفانه در منطقه آق تپه به واسطه مشکلات فشار آب و شرایط خاص اقتصادی، مردم اقدام به نصب مستقیم پمپ کرده اند اما این اقدام باعث آشفتگی شبکه می شود، در نتیجه علی رغم مشکلات اقتصادی از مردم خواستاریم اقدام به نصب مخزن کنند.
,
مدیر آبفای کرج در خاتمه تصریح کرد: شهروندان هنگام بروز حوادث و قطعی آب به دلیل وجود مخزن، امکان استفاده از آب شرب را دارند، این مهم در راستای تامین و استمرار آب شرب شهروندان موثر خواهد بود و دغدغه آنها را رفع می کند.
,
 
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه