اخبار داغ

شهردار سمنان:

کلینیک تخصصی درمانی شهرداری سمنان راه‌اندازی می‌شود

کلینیک تخصصی درمانی شهرداری سمنان راه‌اندازی می‌شود
سیدعلی مرتضی نژاد از راه اندازی کلینیک تخصصی درمانی ویژه کارکنان شهرداری خبر داد و گفت: این کلینیک در محله کم برخوردار شهر دایر می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، سید علی مرتضی نژاد شهردار سمنان صبح امروز در بازدید از مرکز سلامت و مشاوره کارکنان شهرداری سمنان ضمن بیان این خبر گفت: شهرداری سمنان از توانمندی های جسمی، ذهنی و روانی کارگران و کارکنان خود بهره می برد،  بنابراین باید برای حفظ سلامت این سرمایه های سازمانی برنامه های ویژه انجام گیرد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

مرتضی نژاد با اشاره به فعالیت های پرسنل در زمان اوج گیری ویروس کرونا اذعان کرد: حفظ سلامت کارکنان شهرداری، اولویت مجموعه مدیریت شهری بوده  و به همین منظور انجام آزمایشات دوره ای و غربالگری کرونا از آنان توسط مرکز سلامت قابل تقدیر است. 

,

وی با اشاره به لزوم راه اندازی کلینیک تخصصی درمانی ویژه پرسنل شهرداری سمنان گفت: بزودی این کلینیک در یکی از مناطق کم برخودار شهر راه اندازی شده تا علاوه بر ارائه خدمات به پرسنل، اهالی محل هم بتوانند از خدمات درمانی و سلامت استفاده کنند. 

,

محسن مظاهری سرپرست مرکز نیز به  ارائه گزارش عملکرد یکساله پرداخت و افزود: تشکیل پرونده سلامت برای پرسنل برای اولین بار در بین شهرداری های کشور صورت گرفته و اقدامات مرکز برای تقویت حوزه سلامت کارکنان با قوت ادامه دارد.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه