اخبار داغ

هوایی که نیست؛

قسمتی دیگر از سریال "آلودگی هوا" در تبریز

قسمتی دیگر از سریال "آلودگی هوا" در تبریز
در آستانه پایان فصل پاییز، سریال آلودگی هوا در تبریز قسمت بسیاری از روزهای خزان بوده و هنوز هم که هنوز است، مازوت می سوزد و مسوولین ادعا می کنند که تنها ۲۰ تا ۲۷ درصد آلودگی هوا در تبریز ناشی از این سوخت بی کیفیت است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، بنابه اعلام اداره کل محیط زیست استان آذربایجان شرقی، شاخص آلودگی هوا در تبریز ۱۱۰ بوده و بر اساس همین شاخص هوای این کلانشهر آلوده می‌باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

در آستانه پایان فصل پاییز، سریال آلودگی هوا در تبریز قسمت بسیاری از روزهای خزان بوده و هنوز هم که هنوز است، مازوت می‌سوزد و مسوولین ادعا می‌کنند که تنها ۲۰ تا ۲۷ درصد آلودگی هوا در تبریز ناشی از این سوخت بی کیفیت است.

,

گروه‌‌‌های حساس از منزل بیرون نیایند

, گروه‌‌‌های حساس از منزل بیرون نیایند,

شاخص هوای تبریز در زمان حاضر ۱۱۰ بوده و با توجه به پیش بینی‌‌‌های هواشناسی و سکون هوا امکان کاهش کیفیت هوا وجود دارد.

,

در اطلاعیه اداره کل محیط زیست استان از کودکان، افراد سالخورده و بیماران ریوی و قلبی درخواست شده که در این شرایط هوا از حضور در فضاهای باز خودداری کنند.

,

بر اساس اطلاعیه اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی همچنین تاکید شده که شهروندان باید در حد امکان از سفرهای غیر ضروری داخل شهر بپرهیزند و جهت تردد از خودروهای عمومی‌استفاده کنند.

,

در این اطلاعیه با اشاره به اینکه شاخص آلودگی از صفر تا ۱۰۰ هوای قابل قبول، از ۱۰۰ تا ۱۵۰ هوای ناسالم برای گروه‌های حساس و از ۱۵۰ تا ۲۰۰ نیز بیانگر ناسالم بودن هوا برای تمامی‌گروه‌ها و بیش از ۲۰۰ وضعیت بحرانی است، از بیماران قلبی، عروقی، ریوی و افراد سالخورده درخواست شده از تردد در فضای باز خودداری کنند.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه