اخبار داغ

در سال جاری؛

۱۷۰ میلیارد ریال اعتبار در حوزه برق‌رسانی شهرستان‌های خانمیرزا و لردگان هزینه شد

۱۷۰ میلیارد ریال اعتبار در حوزه برق‌رسانی شهرستان‌های خانمیرزا و لردگان هزینه شد
به‌منظور محرومیت‌زدایی، توسعه روستایی و تامین برقی مطمئن و پایدار، ۱۷۰ میلیارد ریال اعتبار در حوزه زیرساخت‌های برق‌رسانی در شهرستان‌های خانمیرزا و لردگان در چهارمحال‌وبختیاری هزینه شد.
[

 

,
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز؛ مجید فرهزاد مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری در ادامه بازدیدهای دوره ای خود از وضیعت شبکه‌های برق رسانی این استان، با حضور درشهرستانهای خانمیرزا ولردگان و دیدار با فرمانداران این مناطق گفت: از آغاز سال جاری تا کنون 170 میلیارد ریال اعتبار در حوزه برق رسانی این شهرستان‌ها در زمینه های اصلاح و بهینه‌سازی شبکه های برق روستایی، برق رسانی به مشترکین جدید و توسعه شبکه های برق روستایی و شهری، هزینه شده است که از این مبلغ 70 میلیارد ریال مربوط به شهرستان خانمیرزا و 100 میلیار ریال مربوط به شهرستان لردگان می باشد.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,

وی در ادامه با اشاره به اینکه در شهرستان خانمیرزا شبکه های برق رسانی در روستاهای برد بر، جوانمردی، مسن، اروند علیا و سفلی و در شهرستان لردگان شبکه‌های برق‌رسانی در روستاهای شیرمرد، ناغان سفلی، قعله چه، برآفتاب شیدان، شهرک مامور، دهنومیلاس، پاگچ، سردار، سرقلعه و شش بهره سفلی و میانه اصلاح و بهینه‌سازی شده است، گفت: اصلاح و بهینه‌سازی این شبکه‌ها با تبدیل سیم به کابل خود نگهدار، رفع حریم، نصب و جابجایی پایه‌ها، نصب و جابجایی ترانسفورماتور های توزیع برق و... انجام شده است.
فرهزاد هدف از اجرای این طرح هارا کاهش خاموشی‌ها، کاهش تلفات، رفع افت ولتاژ، رفع حریم تاسیسات برق رسانی و بهبود مبلمان شهری عنوان کرد.

انتهای پیام/

,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه