اخبار داغ

مدیر فرودگاه زنجان:

کارگوترمینال فرودگاه زنجان در آینده نزدیک منجر به عقد قرارداد می‌شود

کارگوترمینال فرودگاه زنجان در آینده نزدیک منجر به عقد قرارداد می‌شود
مدیر فرودگاه زنجان با بیان اینکه راه‌اندازی کارگوترمینال (پایانه صادرات هوایی)، پروسه مربوط به خود را دارد، گفت: مصوبه اولیه از هیات تشخیص شرکت فرودگاه‌ها داشته که طرح فنی و عملیاتی آن را طی چند روز آینده ارائه می‌دهند تا منجر به عقد قرارداد نهایی و شروع به کار شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; در خصوص آخرین وضعیت راه‌اندازی کارگوترمینال (پایانه صادرات هوایی) فرودگاه زنجان اظهار داشت: راه‌اندازی کارگوترمینال، فرآیندهایی دارد که کارهای آن در حال انجام است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه بخش خصوصی برای ساخت کارگوترمینال می‌خواهد سرمایه‌گذاری کند، خاطرنشان کرد: کارگوترمینال، یک ترمینال بزرگ به اندازه تقریبی ترمینال موجود است که بخش خصوصی هم باید بسازد و هم تجهیز کند که هزینه هنگفتی می‌طلبد.

,

قاسمی با اشاره به مذاکرت صورت‌گرفته با بخش خصوصی و شرکت‌های سرمایه‌گذاری صادرات و واردات در استان افزود: بخش خصوصی و سرمایه‌گذاران، کارهایی را انجام داده و همکاران ما نیز کمک کرده‌اند و طرح نهایی طی چند روز آینده برای عقد قرارداد نهایی و منجر به شروع عملیات اجرایی می‌شود.

,

مدیر فرودگاه زنجان با بیان اینکه راه‌اندازی کارگوترمینال، پروسه مربوط به خود را دارد، گفت: مصوبه اولیه از هیات تشخیص شرکت فرودگاه‌ها داشته که طرح فنی و عملیاتی را طبق آن را طی چند روز آینده ارائه می‌دهند تا منجر به عقد قرارداد نهایی و شروع به کار شود.

,

وی در پاسخ به اینکه مدت راه‌اندازی کارگوترمینال چقدر طول می‌کشد، اظهار داشت: کارگوترمینال، پروژه خاصی بوده و بستگی به سرمایه‌گذار دارد که زمان ساخت آن را در طرح خود چگونه مشخص کند.

,

قاسمی با بیان اینکه ساخت کارگوترمینال پس از نهایی شدن طرح بین 6 ماه تا 2 سال می‌تواند طول بکشد، خاطرنشان کرد: زمان راه‌اندازی آن بستگی به سرمایه‌گذار مربوطه و نحوه برنامه‌ریزی آن دارد.

,

مدیر فرودگاه زنجان در خصوص مزایای راه‌اندزی کارگوترمینال گفت: بحث اصلی این است که راه‌اندازی کارگوترمینال می‌تواند صادرات محصولات متنوع استان زنجان و استان‌های همجوار شمال‌غرب به کشورهای مختلف را داشته باشد.

,

وی با بیان اینکه بیشتر بر روی صادرات کالا تاکید می‌شود، ابراز کرد: صادرات از استان زنجان می‌تواند به کشورهای مختلف از جمله اوراسیا و کشورهای حوزه خلیج فارس انجام شود و حتی صادرات به کشورهایی مانند افغانستان نیز در برنامه صادرات قرار دارد.

,

قاسمی خاطرنشان کرد: صادرات انواع محصولات صنعتی، معدنی، فرهنگی و صنایع دستی در برنامه قرار دارد که رونق خیلی خوبی برای استان زنجان در بخش‌های اقتصادی و اشتغال خواهد داشت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه