اخبار داغ

وزیر کشور:

مطالبه ایران از کشورهای عضو برجام لغو تحریم‌ها است/ بودجه ۱۴۰۱ با فرض ادامه تحریم تهیه می‌شود

مطالبه ایران از کشورهای عضو برجام لغو تحریم‌ها است/ بودجه ۱۴۰۱ با فرض ادامه تحریم تهیه می‌شود
وزیر کشور گفت: در این دور از مذاکرات، ایران خیلی مبتکرانه و جدی با ارائه دو طرح به کشورهای عضو مذاکرات برجام، آمادگی خود را برای ادامه مسیر مذاکرات و رسیدن به نتیجه که همان لغو همه جانبه تحریم ها علیه ایران است، اعلام کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرنگار عصراترک، احمد وحیدی، وزیر کشور پیش از ظهر امروز در حاشیه آئین تکریم و معارفه استاندار خراسان شمالی در جمع خبرنگاران خراسان شمالی اظهار کرد: امروز توپ در میدان کشورهای عضو مذاکرات برجام است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک,

وحیدی گفت: در این دور از مذاکرات ایران خیلی مبتکرانه و جدی با ارائه دو طرح به این کشورها، آمادگی خود را برای ادامه مسیر مذاکرات و رسیدن به نتیجه که همان لغو همه جانبه تحریم ها علیه ایران است، اعلام کرده است.

,

وی در ادامه عنوان کرد: کشورهای عضو مذاکرات برجام در حال حاضر در حال مذاکره با دولت های خود هستند.

,

وزیر کشور همچنین با اشاره به اینکه در دوره اول مذاکرات برجام، آمریکا عهدشکنی کرد و کشورهای اروپایی نیز در مقابل عهدشکنی آمریکا هیچ عکس العمل جدی ای را نشان ندادند، تصریح کرد: کشورهای عضو مذاکره در این دوره از مذاکرات باید نشان دهند که در زمینه اجرای تعهدات چقدر جدی هستند.

,

وی اعلام کرد: ایران آمادگی دارد که اگر کشورهای طرف مقابل به تعهد خود در زمینه لغو همه جانبه تحریم ها عمل کنند، ایران نیز متعهد به اجرای تعهدات خود خواهد بود.

,

وحیدی در ادامه با تاکید بر این نکته که کار ایران، وابسته به آنها نیست، اعلام کرد: کشور بودجه سال مالی ۱۴۰۱ خود را با فرض ادامه تحریم تهیه کرده است.

,

وی با بیان اینکه حرکت اقتصادی کشور مستقل از موضوعات تحریم تنظیم خواهد شد، خاطرنشان کرد: کشورهای عضو مذاکرات برجام خواهند دید که ایران چه تحریم باشد و چه تحریم نباشد، اقتصاد خود را به جلو پیش می‌برد و آنها هستند که اگر به تعهدات خود عمل نکنند ضرر خواهند کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه