اخبار داغ

مسئول بسیج دانشجویی استان زنجان:

برگزاری نشست فعالان دانشجویی با استاندار زنجان/ مراسم گرامیداشت روز دانشجو در زنجان برگزار می‌شود

برگزاری نشست فعالان دانشجویی با استاندار زنجان/ مراسم گرامیداشت روز دانشجو در زنجان برگزار می‌شود
مسئول بسیج دانشجویی استان زنجان با بیان اینکه مهمترین برنامه هفته دانشجو در روز سه‌شنبه (۱۶ آذر) است، گفت: نشست تمام فعالان دانشجویی دانشگاه‌های استان با استاندار زنجان در این روز برگزار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به برنامه‌های بسیج دانشجویی به مناسبت 16 آذر، روز دانشجو اظهار داشت: به مناسبت روز دانشجو برنامه‌های دانشگاه‌ها از امروز (دوشنبه 15 آذر) آغاز می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی خاطرنشان کرد: نشستی با محوریت عدالتخواهی در روز دوشنبه (15 آذر) با حضور موسوی‌فرد (دبیر قرارگاه شهید احمدی‌روشن سازمان بسیج داشجویی کشور) در دانشگاه زنجان برای دانشجویان دانشگاه‌ها برگزار می‌شود.

,

محمدی با بیان اینکه مهمترین برنامه این هفته در روز سه‌شنبه (16 آذر) برگزار می‌شود، افزود: نشست تمام فعالان دانشجویی دانشگاه‌های استان با استاندار زنجان در این روز برگزار می‌شود.

,

وی با بیان اینکه نشست فعالان دانشجویی با استاندار توسط بسیج دانشجویی برگزار می‌شود، تصریح کرد: اما این نشست با عنوان ستاد دانشگاهیان و گرامیداشت 16 آذر با حضور نزدیک به 70 نفر از فعالان دانشجویی استان برگزار می‌شود و 20 نفر از فعالان دانشجویی در این نشست به نمایندگی از تمام دانشجویان صحبت می‌کنند.

,

محمدی با بان اینکه همچنین دانشگاه زنجان، اکران فیلم منصور را نیز به مناسبت روز دانشجو در برنامه دارد گفت: ویژه‌برنامه گرامیداشت روز دانشجو بعدازظهر سه‌شنبه در دانشگاه علوم پزشکی زنجان برگزار می‌شود.

,

وی افزود: این برنامه قرار است یک گردهمایی و دورهمی با حضور دانشجویان باشد و پرسش و پاسخ دانشجویی با حضور رئیس و معاونان دانشگاه علوم پزشکی استان برگزار شود.

,

محمدی با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی، یک برنامه تریبون آزاد نیز به مناسبت این هفته در برنامه دارد، خاطرنشان کرد: همچنین قرار است مناظره‌ای نیز بین بسیج دانشجویی و انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی در محوطه دانشکده پزشکی برگزار شود.

,

مسئول بسیج دانشجویی استان زنجان با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی نیز دورهمی و گردهمایی به مناسبت روز دانشجو دارد، اظهار داشت: برنامه‌های جانبی از جمله پرسش و پاسخ دانشجویان با مسئولان دانشگاه نیز در کنار این برنامه وجود دارد.

,

وی بیان کرد: دانشگاه فرهنگیان نیز یک گردهمایی دانشجویی و جلسه پرسش و پاسخ با حضور مسئولان دانشگاه به مناسبت روز دانشجو دارد و همچنین گردهمایی با حضور دکتر سیدمجید حسینی خواهد بود.

,

محمدی ادامه داد: نشست دیگری در روز پنج‌شنبه (18 آذر) با حضور حجت‌الاسلام قرائتی در دانشگاه فرهنگیان برگزار می‌شود.

,

مسئول بسیج دانشجویی استان زنجان گفت: بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور نیز گردهمایی با حضور مسئولان دانشگاه، اجرای تئاتر دانشجویی و اکران فیلم منصور را به مناسبت روز دانشجو در برنامه دارد.

,

وی اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه پیام نور ابهر نیز به مناسبت روز دانشجو گردهمایی به صورت مشترک دارند که در محل دانشگاه پیام نور برگزار می‌شود.

,

محمدی خاطرنشان کرد: طبق رایزنی‌های صورت‌گرفته قرار است تعدادی از فعالان بسیج دانشجویی استان، سخنران قبل از خطبه نمازهای جمعه در شهرهای استان باشند که در حال پیگیری و هماهنگی هستیم.

,

مسئول بسیج دانشجویی استان زنجان با بیان اینکه نشست فعالان دانشجویی با مسئولان از نشست با استاندار آغاز می‌شود، تصریح کرد: پیگیر هستیم که نشست‌های دانشجویی با حضور سایر مدیران ارشد استان از جمله نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، رئیس کل دادگستری، دادستان، نمایندگان مجلس، مدیرکل صداوسیما و سایر مسئولان درجه اول استان نیز برگزار شود.

,

وی ابراز کرد: نکته حائز اهمیت این است که نشست‌های دانشجویی با حضور تمام طیف‌های مختلف فکری، گرایش‌های مختلف سیاسی و نخبگان مختلف دانشگاهی برگزار شود و از تمام طیف‌ها و فعالان در عرصه‌های مختلف در این نشست‌ها بهره ببریم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه